Avatar billede Christian_Marcussen Nybegynder
07. august 2013 - 09:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan man ikke afmelde e-mails'ene: "Dine spørgsmål på Eksperten.dk"

Overskriften siger vel lidt sig selv?

E-mailen indeholder:

Her er oversigt over dine åbne eller ubesvarede spørgsmål på Eksperten.dk.
Måske har du selv fundet en løsning, har flere informationer eller mangler at acceptere et svar?

Åbne spørgsmål med indlæg:

Åbne spørgsmål uden svar og kommentarer:

---

Jeg er træt af at modtage disse e-mail, da jeg ikke så tit er aktiv herinde og derfor kun bruger siden engang imellem - Tilgengæld med stor tilfredsstillelse, når der er behov for teknisk eksperthjælp :-)
07. august 2013 - 09:35 #1
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Christian_Marcussen

Du kan jo bare gøre noget ved dem ... eksempelvis følge op på mm. ...
07. august 2013 - 09:37 #2
Der er en rigtig god måde at undgå disse mails på:

Få afsluttet dine gamle spørgsmål!
Avatar billede ejvindh Ekspert
07. august 2013 - 09:37 #3
Disse mails er en påmindelse om, at du har stillet nogle spørgsmål, som du mangler at lukke:

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Christian_Marcussen

Hvis du lukker disse spørgsmål (enten ved at bede dem der har hjulpet dig om at lægge et svar, og så acceptere det; eller ved selv at lægge et svar, som du accepterer), så kommer disse mails ikke mere.
Avatar billede Christian_Marcussen Nybegynder
07. august 2013 - 16:56 #4
Svar.