Avatar billede ursamajor42 Nybegynder
14. august 2001 - 14:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Automatisk genereret historiklinje

Jeg vil gerne have Frontpage til at generere historiklinjer på alle sider a la:

Eksperten.dk > Frontpage > Spørgsmål XXXX

Hvor Eksperten.dk er første side i brugerens navigation. Og spørgsmål XXXX er seneste og dermed aktuelle side. De enkelte sider skal hyperlinke tilbage til den pågældende side. Det er et helvede selv at skulle lave disse linjer på alle sider, så spørgsmålet er derfor, om Frontpage kan hjælpe? Eller er der andre programmer som kan klare noget sådant?

Hvis I ikke forstår, forklarer jeg gerne igen.
Avatar billede proboss Nybegynder
14. august 2001 - 15:55 #1
Det kan gøre med et lille javascript dette indsætter du på siden så husker den hvor den kom fra denne er tilbage og hvis du vil have den til at gå 1 frem skal du sætte et + i stedet for -

<a href=\"java script:history.go(-1)\"> tilbage</a>

//proboss
Avatar billede ursamajor42 Nybegynder
19. august 2001 - 14:29 #2
Ja, det er snedigt nok, Proboss. Men desværre slet ikke det, som jeg er på jagt efter. Ellers tak for budet!
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
27. august 2001 - 20:34 #3
Desværre tror jeg ikke du kan lave det automatisk - jeg har også ledt overalt!

Der er nok kun den irririterende vej - at skrive det ind, pr. håndkraft, på alle sider.
Avatar billede ursamajor42 Nybegynder
11. december 2001 - 14:18 #4
Hmmm... no solution here...