Avatar billede HueZ Nybegynder
06. august 2013 - 00:41 Der er 1 løsning

Counter strike global offensive lagger

Hej jeg har et problem med mit Counter strike global offensive, jeg spiller på en relativ ny computer købte den for cirka 2-3 uger siden da jeg skal bruge den på gymnasiet om et par dage.
Jeg har kunne spille CSGO på den før men lige pludselig er den begyndt at lagge, altså ikke grafisk lag men ligepludselig stopper modstanderne bare op i et sekund og så dukker de bare op et andet sted som om de teleporterede rundt, min latency/ping ligger normalt, og jeg har kørt en speedtest på mit internet og det kører også helt fint, min lillebror sidder med sin computer og kører csgo lige ved siden af mig uden problemer og min er noget bedre end hans.

Her er lidt om min computer (Det er en bærbar)
Acer aspire 15,6"
Intel core i3 2,6GHz (3,2 i turbo)
NVIDIA GeForce GT 730M 2gb
8 GB DDR3
500GB HDD

Og det skulle ihvertfald være nok til at køre CSGO uden nogen som helst problemer, har i starten kunne køre den i allerhøjeste kvalitet uden nogen som helst problemer men efter at laggen er begyndt har jeg sat den ned i laveste men uden nogen ændring.

Her er hvad jeg er lidt i tvivl om den har et "Acer Nplify 802.11a/g/n +BT 4.0" som jeg regner med er et Netværkskort men er ikke helt sikker. Jeg har prøvet at sætte et LAN stik til og der kører den uden der sædvanlige lag så jeg regner med at Netværkskortet er fejlen men jeg kan bare ikke forstå det når den har kørt helt fint førhen.

Jeg vil helst ikke sende den til reparation da jeg starter på gymnasiet i overmorgen.

Kan også se laggen i andre spil som APB All points bulletin og kan også høre det hvis jeg sidder og snakker med nogen på Skype, altså at de nogen gange bliver stille i cirka 0,5-1 sekund.
Men jeg kan ikke mærke noget på Skype hvis jeg ikke er inde på nogen af de 2 spil.

Det skal siges at jeg har 30/30 mbit internet
Udbyder Waoo
Avatar billede HueZ Nybegynder
20. august 2013 - 18:33 #1
Lukket grundet intet svar, åbner nyt indlæg med lidt flere detaljer.