Avatar billede Mik2000 Professor
05. august 2013 - 21:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Dedikeret hosting server

Hej

Jeg søger en god stabil host til en dedikeret server.
Kravene til servernes hardware kan de fleste leverer, men har brug for følgende ud over:
- Placeret i Norderopa
- Hurtig respons
- Supergod service, der giver hjælp til alt fra installation, til opsætning, ændringer, indstillinger mv. Kort sagt kan gøre alt for mig når der skal laves noget
- 24/7/365 support

Jeg har kigget på:
100tb.com
Leaseweb
Hostingsource
Singlehop

Jeg har også kigget på en del andre, men de har ikke levet op til ovenstående krav.

Budgetmæssigt så ligger ovenstående løsninger i omegnen af $400 pr måned inkl. support pakker, raid, mv.

Spørg endelig hvis der er mere.

1: Nogle der har erfaring - god som dårlig - med de 4 valgte?
2: Nogle der har andre udbydere jeg bør kigge på?
3: Andre kommentarer mv. er også meget velkomne
Avatar billede 2Mida Praktikant
05. august 2013 - 23:42 #1
Jeg bruger webhuset.no/serverbite.com (same same) for en kunde og det fungerer fint.

Men
"Supergod service, der giver hjælp til alt fra installation, til opsætning, ændringer, indstillinger mv. Kort sagt kan gøre alt for mig når der skal laves noget"
er jeg lidt bekymret for - de fleste udbydere forventer at kunden ved hvad han har med at gøre og kravet er lettere elastiskt
Avatar billede Mik2000 Professor
06. august 2013 - 00:03 #2
Det er vel bare det man kalder en managed eller fully managed server. Vi har haft sådan en løsning indtil nu, men firmaet er blevet opkøbt, og de laver om på det hele.

Jeg har ikke nok forstand på det til at sikrer det er stabilt, men jeg har brug for det, og derfor er det nok det vigtigste krav :)
Avatar billede Mik2000 Professor
06. august 2013 - 00:06 #3
Synes ikke det ser ud som om der er 24/7 support der og de ting, ligesom der f.eks. er hos 100tb, så umiddelbart er de andre nok stadig bedre valg. Men tak for input - er altid godt med nogle forslag
Avatar billede Capperman Nybegynder
06. august 2013 - 00:10 #4
Hetzner.de
Webtropia.com

Hetzner er placeret i Tyskland husker ikke lige hvor og Webtropia er i Düsseldorf, Tyskland.

Kan godt anbefales, men du skal nok selv have lidt styr på at sikre dem imod DDoS angreb.
Avatar billede puren Ekspert
06. august 2013 - 01:31 #5
ellers er der santrex.net har kun oplevet gode ting med dem.... de har lavet nogle fejl i de 5 år jeg har været kunde men support er hurtig og ikke bange for at gratis tid som kompensation
Avatar billede Mik2000 Professor
06. august 2013 - 23:54 #6
Tak for input.
Efter nærmere undersøgelse af dem alle og snak med nogle supportere er jeg endt lidt tilbage med nogle af dem jeg havde.

Valg står nu mellem
100tb (London) eller Singlehop (Amsterdam)

Nogle erfaringer med nogle af dem?
Avatar billede puren Ekspert
07. august 2013 - 00:00 #7
så hade jeg valgt Singlehop...

har ZERO erfering med dem men de ligger tæt på et stort internet-backbone så man burde forvente en lav ping
Avatar billede Mik2000 Professor
14. september 2013 - 00:20 #8
Jeg takker for svar. Lukker den uden point uddeling, da målet jo især var at høre om erfaringer med dem jeg havde.
Men tak for jeres input - valget er ikke truffet 100% endnu