Avatar billede _iversen_ Nybegynder
05. august 2013 - 12:28 Der er 1 kommentar

Delte filer og mapper Win7

Hej Folkens, håber lidt i kan hjælpe mig,

mine de gamle har købt et smart TV og har så sat deres bærbar op til at dele mappen med neromedia home. som LG bruger til deres "smart share" dette har også virket upåklageligt i noget tid. men hvis man tilføjer mapper eller filer i mappen nu kommer der en "hængelås" på disse filer, endte så med at jeg opdagede den ikke automatisk laver nye filer lagt har ned til at være delte med de rettigheder som er sat på hoved mappen, og lige meget hvad jeg gør så kan jeg ikke få den til at lave filerne automatisk delt,

hvad kan dette skyldes? eller er der nogen som er bekendte med dette problem evt.?

hvis man skal gøre dette manuelt hvergang pga. en eller anden fejl vil det så være muligt at lave et script til dem som gå ind og giver dele rettigheder til alle på mappen?
Avatar billede _iversen_ Nybegynder
20. august 2013 - 06:40 #1
nogen som har et forslag? har stadig ikke fundet en løsning :/

//Iversen