Avatar billede 12Moth Praktikant
04. august 2013 - 11:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Svitse fra vekselstrøm til batteri

Jeg kan ikke få min Acer Aspire timeline til at svitse over på batteri drift.
Jeg har skiftet tastatur da der var problemer med et par taster.
Herefter samlet og den kører fint med netdel tilsluttet.
Men lige så snart det trækkes ud, dør den, den svitser ikke over på batteriet.
Det er 90% opladet, men lader ikke mere.
Jeg håber at der her på Eksperten er en der ved hvad dette skyldes.
Batteriet er et Lithium som er indbygget.
Avatar billede finb Ekspert
04. august 2013 - 12:02 #1
Er der mekanisk kontakt alle nødvendige steder efter samlingen ?
Avatar billede 12Moth Praktikant
04. august 2013 - 13:58 #2
Hej
Alle stik er sat på plads.!
Den skal jo "bare gå over på batteri, når netkablet fjernes.
Den lukker øjeblikkeligt.
Avatar billede 12Moth Praktikant
12. august 2013 - 09:51 #3
Der var et lille hul til at genetablere batteridrift i bunden.