Avatar billede mr-bob Nybegynder
14. august 2001 - 13:59 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

B & O!

er der nogen der ved om det er muligt at tilslutte computerens lydudgang, til et b & o anlæg???? altså sådan så lyden fra computeren kommer ud af højtaleren på b&o anlægget?
Avatar billede martinmcfly Nybegynder
14. august 2001 - 14:04 #1
Ja, det er muligt. Du skal dog have fremstillet et lidt specielt kabel. B&O har det med at bruge DIN stil til alle linie ind- og ud-gange. Idet jeg regner med at dit lydkort har en mini-jack udgang, skal du derfor fremstille, eller købe et sådant kabel i en special forretning.
På helt nye B&o anlæg bruges vistnok også almindelige phone stil til indgange. Du kan tilslutte lydkortet til alle indgange undtagen phono (pladespiller indgang ).
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
14. august 2001 - 14:04 #2
hvis du har en aux indgang på din forstærker, burde det ikek være noget problem :)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
14. august 2001 - 14:10 #3
ok, finder lige ud af noget!!
Avatar billede jkjaers Nybegynder
14. august 2001 - 14:23 #4
Kontakt dem her.

http://www.elektronik-lavpris.dk/

Her vil du hurtigt finde en hurtig og billig løsning. Har kun gode erfaringer.
Avatar billede anderslarsen Nybegynder
14. august 2001 - 14:25 #5
Jeg ville lige blande mig,en af mine venner har prøvet det samme men han fik brændt sit lydkort af
,det var vidst nogen med at han skulle bruge et bestemt kabel (med stel-forbindelse tror jeg nok).
Det var bare for at du ikke prøver det samme som ham det \"suks\" når man skal ud og invistere i et nyt lydkort.
Held og lykke *S*
Avatar billede mr-bob Nybegynder
14. august 2001 - 15:23 #6
martinmcfly -> der er en indgang på b&o´en hvor der står aux, men det er sådan et stort stik med en hel masse huller i!!! er det et DIN stik???og i så fald, hvor kan man købe en \"omformer\"???

Mr BOB
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
14. august 2001 - 15:23 #7
i nærmeste radio/tv-biks burde du kunne få diverse adaptere!
Avatar billede martinmcfly Nybegynder
14. august 2001 - 23:15 #8
Ja, et DIN stik har normalt 5 forbindelser, men B&O benytter 7 p.g.a. ekstra styre signaler ( link system ). Jeg kan bestemt anbefale http://www.elektronik-lavpris.dk/ . Der har jeg selv handlet flere gange med succes.
Her er lidt billeder: http://www.hb-elektronik.dk/stik3.htm.
For evt. forbindelser ( hvis du selv fremstiller ) fandt jeg dette (forum)link: http://www.ing.dk/konf/root/elektronik/html/0900.all.html
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
14. september 2001 - 15:33 #9
tak for point :)

www.fotx.net/kimrosgaard