Avatar billede Zdzdzd Nybegynder
03. august 2013 - 10:05 Der er 2 kommentarer

Hjælp til facebook!

Hejsa. Jeg har lige været på ferie i Tyrkiet hvor jeg mødte denne her fyr (en tyrkisk tjener på mit hotel) som jeg kom rigtig godt ud af det med. Den tidelige morgen hvor jeg skulle til at rejse hjem kom han og sagde farvel inden han skulle hen og servere morgenmad i restauranten, men lige som jeg skulle til at stige på bussen kom han med et lille brev til mig hvor han gav mig sit fulde navn så jeg kunne kontakte ham på facebook når jeg kom hjem. Han nåede lige hurtigt at sige noget med noget bøvl med hans facebook, som jeg ikke lige bed mærke i..
Jeg fandt ham hurtigt på facebook men jeg kan ikke sende ham en venneanmodning?! Knappen er der simpelthen ikke! Jeg prøvede så at sende ham en besked, hvilket jeg åbenbart godt kunne. Men jeg er bange for at han måske ikke kan modtage den. For det er nu 3 dage siden at jeg sendte den og jeg kam se at han har været online nogle gange med beskeden står stadig som ulæst.
Dette problem frustrere mig rigtig meget fordi jeg virkelig gerne vil holde kontakten og det ville han også.
Nogen der ved hvad det skyldes og evt. kan fortælle hvad jeg kan gøre?
Avatar billede claes57 Ekspert
03. august 2013 - 10:36 #1
skriv/ring til hotellet
Avatar billede NielsErikK Juniormester
03. august 2013 - 14:00 #2
Enig med #1
Oplys din mail adresse (mail dem evt) og bed om at den gives videre til ham, så kan i aftale nærmere via mail.