Avatar billede nicolajf Nybegynder
31. juli 2013 - 20:47 Der er 1 kommentar

Installere trådløs printer - Lexmark

Hej
Jeg har problemer med at få min printer Lexmark s315 til at printe trådløst.
Jeg ved ikke hvordan jeg skal lave opsætningen og få det hele til at fungere. Har forsøgt med mange ting og er endt med at have adskillige browsere åbne, som havde mange forskellige ting man skulle gøre... og til sidst blev det ret forvirrende...

Noget der har en simpelt formel og/eller har erfaringer med Lexmark?

Lidt info om mit udstyr: acer med Windows 8 og en trådløs router (d-link). (Der er et Wifi-ikon på min printer, men lampen lyser ikke..)
Avatar billede sky Nybegynder
01. august 2013 - 08:29 #1
Hvad er prøvet indtil nu ?. Normalt gør jeg det at jeg installerer via kabel først, og så spørger installationsprogrammet et sted i processen, om printeren skal installeres som trådløs printer.

Herefter tænder wi-fi lampen på printeren, og man bliver bedt om at fjerne kablet.