Avatar billede nilsen Nybegynder
31. juli 2013 - 17:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

uforklarlige e.mails

Jeg har mottaget en række e-mails, uden emne, indhold el. afsender.
Disse kan jeg ikke få slettet,
nogen som har en formening om hvad dette er??
mvh
Nilsen
Avatar billede 220661 Ekspert
31. juli 2013 - 18:33 #1
Har du et antivirus program der scanner mails når de modtages?
Avatar billede 220661 Ekspert
31. juli 2013 - 18:54 #2
Hvis du går her ind  C:\Documents and Settings\<din brugerprofil>\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook kan du så heller ikke fjerne den derfra?
Du skal have pc til at vise skjulte filer og mapper for at finde frem til det.
Avatar billede nilsen Nybegynder
31. juli 2013 - 21:50 #3
gdi
det handler om windows8
Så vidt jeg husker har microsoft selv et innebygget antivirus program???
Når det handler om documents and settings, så kan jeg desv. ikke finne ud af det, windows 8 er håbløs.
Nilsen
01. august 2013 - 07:52 #4
Generelt mht. WIN8 ->

www.eksperten.dk/guide/1552
Avatar billede nilsen Nybegynder
15. august 2013 - 21:05 #5
gd
Jeg kan desv. ikke bruge noget af dette, og afslutter
spørsmålet. (fejlen har jeg fortsat.)