Avatar billede gertn Nybegynder
28. juli 2013 - 16:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne links i mails

Jeg kan ikke længere åbne links i f. eks. nyhedsmails, hvor der via en knap ("tryk her") åbnes nye sider. Version er Outlook 2003. dEr har ikke været problemer indtil for nyligt, og der er ikke lagt nye programmer ind. Hvis jeg videresender mailen til smartphone eller tablet, så kan jeg åbne derfra. DEt er ret irriterende, og jeg er ikke rutineret i it, så derfor ..  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
28. juli 2013 - 16:51 #1
Avatar billede gertn Nybegynder
28. juli 2013 - 17:11 #2
Jammen for s... da, hvor der blev glæde i det lille hjem! ER det muligt at give højere points - i min frustration kom jeg helt fra det?
Avatar billede vejmand Juniormester
28. juli 2013 - 17:17 #3
Nej, point er fint nok.  :-)
Godt du fik det fikset.......
Avatar billede vejmand Juniormester
28. juli 2013 - 17:31 #4
Her http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo kan du se hvordan du accepterer mit svar og dermed uddeler point.
Pas på du ikke kommer til at acceptere dit eget svar.  :-)