Avatar billede thor1024 Nybegynder
14. august 2001 - 13:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Restore Exchange 5.5 fra Online BackUp

Restore Exchange 5.5 fra Online BackUp? Er der nogen der kan tilbyde lidt hjælp?? Eller kan henvise til hvor der er en god A-Z Restore plan.
Jeg har fået en ny server (Win2K) hvorpå der skal kører vores gamle Exchange 5.5. Planen er at restore fra en Online BackUp lavet af NTBackUp.
SiteName,ComputerName og Site må godt være det samme med hvis det kan ændres vil jeg gerne vide hvordan (ved det ikke er lige til, hvis overhovedet er muligt).
Jeg har installeret Win2K + Exchange 5.5 + SP4 til Exchangen (den samme version som da Online backup\'en blev lavet). Computer, Site ovs. er bi-beholdt fra den gamle Exchange-server. Jeg Restore BackUp\'en fra Tapen, hvorefter Information Store\'en nægter at starte igen. Noget forslag/Spm.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
14. august 2001 - 13:13 #1
Lige et spm..

Hvordan laver man en online backup??
Avatar billede jasber Nybegynder
14. august 2001 - 13:27 #2
Vær sikker på at din nye maskine bliver meldt ind i dit eksistrende domain, så den får en eksakt kopi af din SAM database - Dette er meget langhåret, og kommer næsten helt sikkert til at koste MANGE arbejdstimer - Jeg har fundet god hjælp og støtte i Microsofts Disaster recovery White paper. Den kan du DLe her:

http://www.microsoft.com/exchange/techinfo/administration/55/BackupRestore.asp
DL flg. file: EDisRecov.exe - Print den ud og LÆS.

Det er vigtigt at den nye maskiner hedder der samme som den gamle, har samme IP og er medlem af samme domain - Derudover skal du sikre dig at din Exchange er configureret på samme måde som den gamle.

Held og lykke :)
Avatar billede jasber Nybegynder
14. august 2001 - 13:30 #3
Ellers kan du sætte en ny Exchange server op, med nyt navn + IP osv - Melde den ind i et eksisterende Exchange enviroment (gøres under install af Exchange) og så flytte postkasser fra Exchange A til Exchange B - Hvilket kan gøres fra administrations programmet (Exchange administrator)

- Prøv denne metode med et par dummy-accounts først
Avatar billede thor1024 Nybegynder
14. august 2001 - 14:12 #4
Avatar billede jasber Nybegynder
14. august 2001 - 14:14 #5
Takker for points :)
Avatar billede djeclemen Nybegynder
14. august 2001 - 14:20 #6
takker thor1024