Avatar billede pvn Juniormester
24. juli 2013 - 19:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bose MIE2i vs Sennheiser CX 890i

Hej
Mine Bose MIE2i skal skiftes ud. Men skal jeg vælge samme model eller evt en Sennheiser CX 890i?

Udover til telefonsamtaler, anvender jeg mit headset til at lytte til lydbøger. både ved bilkørsel, gå ture og løb.

Håber der er forum deltagere der kan give gode råd ang headset.

Hilsen
Peter
Avatar billede milter Ekspert
24. juli 2013 - 20:06 #1
Det bedste råd, man normalt kan give andre vedr. køb af hovedtelefoner, er, at kun den, som skal bære dem, kan afgøre den slags spørgsmål :-)

Så mit råd er:  Prøv dem. Jeg ville aldrig selv købe hovedtelefoner uden først at have haft dem på hovedet.
Avatar billede pvn Juniormester
20. maj 2014 - 08:54 #2
luk