Avatar billede ladyhawke Novice
14. august 2001 - 12:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

fra .avi til enkelt billede

Hvordan opnår jeg det?

Jeg har en .avi film som skal laves om til enkelt billeder f.eks. jpg/bmp.

Findes der programmer der kan det og i så fald hvor?
Avatar billede herholdt Nybegynder
14. august 2001 - 12:53 #1
Det kan du i Adobe Premiere.
/Nicklas
Avatar billede spectual Nybegynder
14. august 2001 - 12:57 #2
Ja.

Det gør der.

Jeg kommer med link lige om lidt...
Avatar billede spectual Nybegynder
14. august 2001 - 12:58 #4
Avatar billede ladyhawke Novice
14. august 2001 - 13:14 #5
Adope premier er ikke lige til mit budget. Jeg skal bare bruge en billedsekvens til mit speciale....
Avatar billede ladyhawke Novice
14. august 2001 - 13:17 #6
Spectuals ide er god, men jeg kan også anbefale virtuadub:
http://www186.pair.com/vdub/

Det kan meget og virker fortrinligt (jeg har lige fundet det)

Spectual får selvfølgelig points for ideen :-)
Avatar billede spectual Nybegynder
14. august 2001 - 13:20 #7
Tja det afhænger vel egentlig af hvor mange billeder man ønsker at klippe ud. Hvis man nu ville have 1000 frames ud ville det være et helvede at gøre det med virtual dub :-)

Men hvis det kun er et par billede så er virtualdub da genialt fordi du kan se de inviduelle frames i avi\'en.

Tak for points.
Avatar billede ladyhawke Novice
14. august 2001 - 13:26 #8
Nej hvis du bruger virtuadub kan du gemme hele sekvensen (.avi) som en sekvens af billeder. Det var det jeg skulle bruge og det tager kun nogle få sekunder at gemme 70 billeder (det var der i den sekevns jeg prøvede...)