Avatar billede Binabo Nybegynder
21. juli 2013 - 18:43 Der er 3 kommentarer

Hjælp til BoomBlaster

Hej alle experter

Jeg står og har lige købt en BoomBlaster og står lidt og tænker på om det er muligt at koble en subwoofer til den så der er noget mere smæk i bassen.

Det er er en JVC boomblaster RV-NB90B,
Og subwooferen er en jeg har fra et set som hedder Logitech z906.

Hvis det er noget i har prøvet før eller hørt om, så må i endelig sende links til diverse hjemme sider så jeg kan se hvordan man gør.

Ser frem til at høre fra jer.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juli 2013 - 19:00 #1
I følge denne side  http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/mikroanlag-og-mini-stereoanlag/RVNB90B/jvc-cd-afspiller-boombox-rv-nb90b er der en hovedtelefon udgang på den. Om du kan bruge den udgang som indgangssignal til subwooferen, ved jeg desværre ikke.
Har aldrig selv opsat en woofer på den måde.
Kunne frygte at signalet bliver for lavt til at få wooferen til at yde det den skal.
Har selv en woofer, men på min forstærker er der en sub udgang som er beregnet til det, som derved også styres med volume kontrollen.
Avatar billede Binabo Nybegynder
21. juli 2013 - 19:14 #2
Ja har jeg også tænkt lidt på, men er jo et forsøg hver :)
Avatar billede 220661 Ekspert
29. juli 2013 - 20:29 #3
Har du fået det afprøvet?