Avatar billede ovec Juniormester
20. juli 2013 - 11:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2007 Slet indholdet

Har netop  formateret min Harddisk så alt er slettet - programmer er reinstalleret inkl. Office 2007 - der jo er med Outlook

Jeg har så henter sikkerhedskopien af Outlook ind igen så mine mapper adresse osv. er på plads - men det skulle jeg ikke have gjort.

Problemer er at man kan ikke indtaste serveroplysninger og diverse andre ting i opsætningen i en Outlook der har indhold - dvs. man kan godt taste oplysningerne ind men det virker ikke. - jeg har læst mig til det og fundet ud af det passer.

Mit spørgsmål er derfor hvordan sletter jeg alt indhold i Outlook 2007??

Jeg har prøvet at slette hele Office 2007 pakken der jo er med Outkook - og så reinstallere den igen - og så har Outlook stadigvæk indholdet - altså indbakke med indhold - adresser - arkiveringsmapper osv.

Gode råd er velkommen
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. juli 2013 - 12:25 #1
Hvis du kører Windows Vista eller nyere så prøv at fjerne mappen Outlook!
Du skal have vist skjulte mapper og drev!
Computer>(C:)>Bruger> Dit Navn> AppData> Lokal> Microsoft> Outlook>
Avatar billede tlaursen Nybegynder
20. juli 2013 - 13:01 #2
Klik på Start > Kontrolpanel > Post. Slet alle de profiler der er, klik på anvend, lav en ny profil.
Så har du en frisk Outlook.
Avatar billede egmose Novice
20. juli 2013 - 13:05 #3
Tror bare du skal slette de enkelte konti..
Avatar billede ovec Juniormester
30. juli 2013 - 09:20 #4
tlaursen - din model virker - tak skal du have - er du rar at lægge en kommentar så jeg kan give dig point - mvh Ove
Avatar billede ovec Juniormester
31. august 2013 - 19:54 #5
jeg lukker den nu