Avatar billede AmmarDirawi Nybegynder
18. juli 2013 - 12:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål og svar?

Hej, er ny på siden.
Det er en fed side, fordi folk hjælper hinanden :) Men hvad er meningen med point, og kan jeg stille flere spørgsmål, hvis jeg giver alle mine point ud?
Avatar billede majbom Novice
18. juli 2013 - 12:01 #1
Avatar billede majbom Novice
18. juli 2013 - 12:01 #2
og velkommen til... :)
Avatar billede AmmarDirawi Nybegynder
18. juli 2013 - 12:05 #3
Tak det gav overblikket :)
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. juli 2013 - 12:23 #4
Og næste gang du opretter et spørgsmål der vedrører hjælp til eksperten.dk, behøver du ikke udlove point, da der er en "uskreven lov" herinde, om at det er gratis.
Avatar billede Jensen DK Novice
18. juli 2013 - 16:22 #5
Spørgsmål om eksperten er normalt gratis,det ved splazz åbenbart ikke siden han har været ude med riven og indkasseret de udlovede point.
Avatar billede majbom Novice
19. juli 2013 - 00:01 #6
Hold da op hvor det lyder...
Hvis folk ikke selv magter at kigge lidt rundt på siden for at finde ud af hvordan den fungerer, må det koste.