Avatar billede Jensdavid Nybegynder
18. juli 2013 - 10:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Det rigtige RAM-modul

Hej

Jeg har stilt det her spørgsmål før i en anden sammenhæng, og opdager nu tilfældigt at prisen på RAM til min mac er styrtdykket. Derfor vil jeg bare lige tjekke med jer eksperter, om jeg har fat i de rigtige.

Her er det RAM jeg kigger på:
http://www.edbpriser.dk/ram/corsair-mac-memory-2-x-4-gb-id-5367176.aspx

Dette er min mac:
Macbook Pro 13", Early 2011

Grunden til at jeg er lidt i tvivl er selvfølgelig den lave pris, og at der står PC-10666 i stedet for PC-10600 som Apple anbefaler. Jeg har læst mig til at det ikke betyder en drøjt, men vil gerne bekræfte med eksperter inden jeg køber :)

200 point ude
Avatar billede Blandy Praktikant
18. juli 2013 - 10:36 #1
Det gør ikke noget at rammene er hurtigere end hvad dit system er bygget til. Du vil bare kun kunne udnytte de 10600 standarden.
Avatar billede KennethLykke Mester
18. juli 2013 - 11:12 #2
Jep, du kører bare på.

Du vil opdage en fantastisk bedre computer når du får de 8 gb ram i stedet. Det er virkelig som en ny computer.
Avatar billede Jensdavid Nybegynder
18. juli 2013 - 12:46 #3
Tak for de gode svar. I har jo begge ret, smid et svar så kan jeg dele pointene lidt
Avatar billede KennethLykke Mester
18. juli 2013 - 13:41 #4
no prob. Jeg er selv lige nu ved at opgradere min hdd til en ssd... -Uha en dejlig ny maskine! (late 2008 MacBook Unibody)

Kenneth