Avatar billede klyde-snot Nybegynder
14. august 2001 - 11:41 Der er 7 kommentarer

Problemer med Voodoo 3 3000

Jeg købte for et godt stykke tid siden et voodoo 3 3000 grafik kort..

Her er problemet:

Nogen gange når jeg tænder for min pc starter den op i windows (Det er jo også normalt) Men! Skærm størelsen er pludselig blevet sat til 640*480 PIX! Og jeg køre kun i 1024*768 PIX! Problemet er så at jeg ikke kan ændre skærm størelsen. Jeg bliver nødt til at genstarte og så er skærm størelsen lige pludselig 1024*768 igen! Hmmm! Hvad sker der?
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. august 2001 - 12:17 #1
Hvilket styresystem bruger du.

Prøv evt. at starte windows i sikker tilstand og fjern driverne til graffikkortet.

Genstart og installer driverne påny!
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. august 2001 - 12:18 #2
Hent evt. nye drivere til dit voodoo kort!
Avatar billede klyde-snot Nybegynder
14. august 2001 - 12:22 #3
Hov jeg skulle måske lige have skrevet at Jeg køre med win98 2. udgave

Og jeg har prøvet at udskifte driverne..
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. august 2001 - 12:34 #4
Prøv alligevel at starte i sikker tilstand og fjern driverne. Luk ned og genstart normalt, installer driverne!
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
14. august 2001 - 19:47 #5
prøv og installer din monitor som plug n\' play skærm
Avatar billede klyde-snot Nybegynder
15. august 2001 - 09:15 #6
Carsten lusk >> Den er skam installeret som en plug n´ play...

Desuden har jeg prøvet alle retaxes svar.. Nope det virkede heller ikke...

Kunne det være på grund af varme??

Jeg har hørt rygter om at den køleplade der sidder på voodoo 3 3000 ikke køler så godt som de skulle....
Avatar billede kheu_uou Nybegynder
17. august 2001 - 14:10 #7
jeg havde varme problemer med mit vodoo 3 3000
hvis du har andre kort siddende lige under voodoen
så ryk dem længere ned i pciportene
så får du ihvertfald ikke problemer med varmen fandt jeg ud af