Avatar billede Nikolaj_clausen Nybegynder
12. juli 2013 - 11:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hej ekspert

Min Asus K55V har brugt over en time på at lade op, og den er stadigvæk ikke kommet videre end 0%. men når jeg tager musen ned til batteri ikonet siger den at den oplader. vil du ikke gerne svare på mit spørgsmål.
Avatar billede Gudik Nybegynder
12. juli 2013 - 11:21 #1
Lyder til dit batteri er dødt.
Min gamle acer gjorde præcis det samme, der var bud efter nyt batteri :-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. juli 2013 - 11:24 #2
Prøv lige næste gang om du ikke kunne bruge en anden kategori det er jo ikke en fejl på eksperten vel?
http://img515.imageshack.us/img515/1898/fejlpeks.png
Avatar billede Nikolaj_clausen Nybegynder
12. juli 2013 - 12:30 #3
undskyld det er første gang jeg skrev her inde, så vidste ikke lige helt hvordan man gjorde