Avatar billede FreqLoL Nybegynder
11. juli 2013 - 16:55 Der er 7 kommentarer

Lyd stopper med at virke med nyt grafikkort

Hej allesammen. Jeg købte et MSI Radeon HD 7770 grafikkort i forgårs, og efter jeg har haft installeret drivere osv til det, stopper Spotify, netflix, mm. med at virke. (Dog virker det, i godt 2-3 min. hvis jeg genindlæser siden)
Mit spørgsmål er så: Hvad kan forårsage dette, og hvordan kan jeg udrette fejlen?
Mvh. Nicklas
Avatar billede FreqLoL Nybegynder
11. juli 2013 - 18:38 #1
- Det er selvfølgelig lyden der stopper, så selve afspilningen også stopper.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. juli 2013 - 21:10 #2
Er det de nyeste drivere til hhv lyd og grafik der er installeret?
Inde i enhedshåndteringen, hvad står der under enhederne når det ikke fungerer? Driver der ikke kører eller hvad?
Kan du se om de konflikter?
Hvilket system kører du?
Avatar billede FreqLoL Nybegynder
11. juli 2013 - 21:59 #3
Såvidt jeg ved, ja. De er downloadet via. amd's hjemmeside.
Mht. til enhedshåndteringen, kommer "blinker" mit headset derinde.
Og jeg kører Win7 :)
Avatar billede 220661 Ekspert
11. juli 2013 - 22:05 #4
er det ikke Realtech der kører lyden?
Forstår ikke hvad du mener med "blinker"?
Du kunne prøve om Slimdrivers kan finde bedre drivere til dig:
http://www.driverupdate.net/  (den gule til venstre som er gratis)
+ fin guide:  http://gratisupload.dk/vis/676841/
Du kan altid fortryde en driver update i enhedshåndteringen.
Avatar billede FreqLoL Nybegynder
11. juli 2013 - 22:09 #5
Den popper frem, og forsvinder igen.
Jeg lagde mærke til, at den driver jeg har downloadet fra AMD's hjemmeside, er fra 2012. (Selvom det var den nyeste) Kan det være dét?
Avatar billede 220661 Ekspert
11. juli 2013 - 22:12 #6
Ok.
Det ved jeg ikke om det kan?
Avatar billede FreqLoL Nybegynder
11. juli 2013 - 22:19 #7
Og mht. til Realtech, står der bare "Speakers Logitech G35 Headset Default Device"