Avatar billede qaws123 Nybegynder
11. juli 2013 - 11:14 Der er 4 kommentarer

nyt tv

jeg skal have et nyt tv 32 tommer passer fint til mig jeg har også fundet 2 bud http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/ViewProductCompare-Show?products=32PFL3008T@store-elgigantenDK%7CUE32F4005XXE@store-elgigantenD men jeg ved ikke hvad for et jeg skal vælge men vis i har andre bud til max 2300 må i gerne komme med dem
Avatar billede keysersoze Guru
11. juli 2013 - 12:42 #1
Du linker kun til et men skriver at du har 2 bud?

Jeg ville holde mig fra det TV du linker til - primært fordi det kun er HD-Ready så det er ikke helt tidssvarende i mine øjne.

Jeg ved godt at prisen er lidt højere end dit budget men nede i den størrelse og prisklasse vil et bedre bud nok være http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE32F5005XXE/samsung-32-full-hd-led-tv-ue32f5005

Uanset hvad så tag så vidt muligt ud og kig på det med billede på så du kan se billedkvalitet osv.
Avatar billede claes57 Ekspert
11. juli 2013 - 13:34 #2
Avatar billede NielsErikK Juniormester
11. juli 2013 - 14:19 #3
Vedrørende samsung, der ville jeg vælge det i post #1
Det i post #2 er nemlig parallel importeret og ikke beregnet til det danske marked (det ses ud fra det sidste 5 tal).
Avatar billede NielsErikK Juniormester
11. juli 2013 - 14:20 #4
Der vil bla nok være forskel på pixel-garanti på dem (blot for at nævne en ting).