Avatar billede gustav1996 Nybegynder
09. juli 2013 - 08:32 Der er 3 kommentarer

Videoredigering

Kan nogen fortælle mig om et godt videoredigeringsprogram som ikke koster noget, jeg er 16 år og spiller guitar som jeg optager, men vil gerne have et program til at redigere mine optagelser med.

På forhånd tak.
Avatar billede larsen45 Juniormester
09. juli 2013 - 08:46 #1
Der findes ikke nået godt og seriøst program som er gratis til video redigering.

Disse er seriøse betalings programmer:

Corel VideoStudio Pro eller ultimate
Adobe Premiere Elements
Sony Vegas
Pinnacle Studio
Cyberlink PowerDirector

Du kan dog også kigge på AVS Video Editor 6.3 men ikke det bedste.

Disse er gratis, men er dog ikke meget værd efter min mening
Avidemux
VideoSpin
VirtualDub

Nu skal jeg ikke opfordrer dig til nået, men har du en lille smule forstand på google kan du sikkert finde de fleste af dem online.
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. juli 2013 - 09:15 #2
Nu skriver du jo ikke under hvilket styresystem! men det kan man så se under dine tidligere ikke afsluttede spørgsmål! hvad med Windows eget
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-live/essentials-install-offline-faq
Avatar billede dani5927 Nybegynder
10. juli 2013 - 13:10 #3
Jeg bruger Vegas Pro 12 :)