Avatar billede dolcegalucci Nybegynder
08. juli 2013 - 12:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med et spil

Hej eksperter.
Jeg har lige købt Pro Cycling Manager 2013 igår.. da jeg har downloadet det i download version. installerede jeg det som det nu engang skulle og fik spillet updateret.
Da jeg så ville prøve at spille spillet.. trykkede på Autorun menuen kommer der den runde ring frem som om computeren tænker. ca 20-30 sekunder og så sker der bare ikke mere.. Har prøvet følgende ting.

Højreklik på PCM13-ikonet --> Egenskaber --> Kompatibilitet --> Sæt hak i boksen ud for "Sæt kompatibilitetstilstand for:" og vælg her Service Pack 3.
Virkede ikke har også kørt det som admin..

Har prøvet at reinstaller spillet 3 gange nu virker ikke..
Jeg har følgende opsætning.

AMD processer Quad-core 3.8
Asus EAH4870 grafik kort
8 GB ram
64 bit styresystem...

Sjovt nok er det eneste spil det gør sådan ved.

Gjorde det også ved pcm12 til sidst der kunne jeg heller ikke starte spillet mere til sidst.
Ved ikke om det kan have noget med at jeg har skiftet skærm. så istedet for en pc skærm kører jeg HDMI/VGA over mit tv.. har prøvet begge dele....

Hvis jeg husker rigtig virkede det før da jeg havde den gamle skærm... ikke sikker.
og den er selvfølgelig på losepladsen nu:)

Håber virkelig der er en der kan hjælpe..
Avatar billede dolcegalucci Nybegynder
08. juli 2013 - 12:32 #1
skal lige siges jeg kører med opløsning 1920x1080
Avatar billede 220661 Ekspert
08. juli 2013 - 23:09 #2
Fandt denne tråd: http://pcmdaily.fmfreaks.dk/forum/viewthread.php?thread_id=12710&pid=293847
hvor der beskrives, at man kan slette mappen til spillet der ligger i dokument mappen.
Avatar billede dolcegalucci Nybegynder
07. september 2013 - 18:34 #3
Det var grafik kortet... installeret mit gamle og så virkede det..