Avatar billede terib Nybegynder
08. juli 2013 - 11:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Workcenter 7345 print/kopi m.m.

Hejsa,
Har lige erhvervet en multiprinter som i overskriften.

Har sat den til og alt kører som det skal - eller i hvert fald alt det jeg kender til.

Jeg kunne godt tænke mig forbindelse til en der - gerne mod betaling - kunne lære mig hvordan man udskriver og folder et a 4 ark og hvordan man udskriver og hæfter et a 5 katalog.

Der er en efterbehandler på maskinen med mulighed for at hæfte og folde.

med venlig hilsen
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. juli 2013 - 12:02 #1
Jeg ved at Elektor servicerer og underviser i Xerox printerne.

De kan kontaktes via http://www.e-printcare.dk/elektor/
Avatar billede sadolin1978 Novice
08. juli 2013 - 14:10 #2
Jeg har selv en uddannelse inden for kontormaskiner og har gennem Lexmark haft erfaringer med denne model. jeg ved også Juleulven er uddannet inden for kontormaskiner og har arbejdet med Xeros.
men hvor er det henne i landet har selv ikke noget imod at hjælpe
Avatar billede terib Nybegynder
08. juli 2013 - 14:22 #3
Hejsa,
Nordfyn - lidt udkants danmark....Kan jo også foregå via skype/Teamviwer...
Mvh
Avatar billede sadolin1978 Novice
08. juli 2013 - 15:10 #4
ok er selv fra midtsjælland men ja via Teamviwer kunne det godt klares.
er selv til rådighed fra Tirsdag 09/07 fra kl 09:30 til 16 og onsdag torsdag fra 08:00 til kl 16:00
Avatar billede terib Nybegynder
08. juli 2013 - 15:56 #5
Har sendt en PM....
mvh
Avatar billede sadolin1978 Novice
09. juli 2013 - 12:37 #6
Svar iht. telefonsamtale
Avatar billede terib Nybegynder
09. juli 2013 - 13:14 #7
Hej - takker for hjælpen. Svaret var en anden printerdriver som gav løsningen.