Avatar billede anzai892 Nybegynder
06. juli 2013 - 22:49 Der er 14 kommentarer

lyden går i højre side =(

hey alle sammen, håber i kan hjælpe mig med mit store problem =)

mit ene heatset er lige gået i stykker, fejlen på den var af lyden var gået i højre side, og da jeg ikke er så godt til og lave sådan noget så valgte jeg bare og købe noget nyt :/.. men nu er problemet af da jeg hade købt det og spilledet i nogle timer så holde højre sider også op med og afspille lyd =( og tror ikke bare det er et sammen traf og ved ikke hvad jeg skal eller kan gøre =( ..

håber der er nogle der kan hjælpe mig for savner et headset der virker ... :D hjælp
Avatar billede NielsErikK Juniormester
06. juli 2013 - 23:49 #1
Måske er det stikket i pcen som har problemer, i så fald kan du købe dig fattig i headset uden at løse problemet.
Avatar billede anzai892 Nybegynder
06. juli 2013 - 23:53 #2
har prøvet med mange forskelige pc´er bærbar og mobiler :( men begge mine headset er gået i stykker i mens jeg har været på min stationær
Avatar billede NielsErikK Juniormester
06. juli 2013 - 23:53 #3
Hint:
Test dit headset med en anden enhed.
Dog kan for meget spænding/kortslutning godt ha ødelagt det (og problemet stadig stamme fra det oprindelige stik)
Virker headset med en anden enhed, så ved du i det mindste, at der ikke er grund til at købe flere.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
06. juli 2013 - 23:56 #4
#2 Det tyder på fysiske problemer med stikket på din stationære, havde det været software, så ville dit headset virke når du skiftede enhed.

Løsning, skift bundkort eller hvor nu stikket befinder sig, alternativt så brug en anden udgang (hvis du har det).
Avatar billede anzai892 Nybegynder
06. juli 2013 - 23:57 #5
har jeg prøvet både med en mobil en anden stationær og en bærbar men der er stade ikke lyd i venstre side =(
Avatar billede anzai892 Nybegynder
07. juli 2013 - 00:03 #6
men kan en stationær godt brænde en hel side af et headset af ?? nu håber jeg bare jeg kan få det byttet i morgen :/
Avatar billede NielsErikK Juniormester
07. juli 2013 - 00:04 #7
Jeg går ud fra du skrev #5 inden du så #4.
(ligesom jeg skrev #3 inden jeg så #2)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
07. juli 2013 - 00:04 #8
Ja naturligvis kan den det hvis der er kortslutning etc.
Avatar billede anzai892 Nybegynder
07. juli 2013 - 00:07 #9
og det kan også godt ske selv om det har været sluttet til i nogle timer, for først derefter og gå i stykker eller ville du mene det burde ske med det samme ?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
07. juli 2013 - 00:07 #10
PS.
Du bør ikke få dit headset byttet, det er jo hverken fabrikantens eller butikkens fejl, det er din.
(ikke ondt ment, men skrevet efter hvem der retfærdigvis bør dække tabet)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
07. juli 2013 - 00:08 #11
Det kan jo være en periodisk fejl der opstår alt efter hvor meget der "hives/vrikkes" med stikket.
Avatar billede anzai892 Nybegynder
07. juli 2013 - 00:14 #12
så du mener det er en fejl i men stationær der gør af den højre siden af mit headset går i stykker.

og af det nok er en god ide af bytte mit nye headset da det nok ikke kan laves

og af det kan skylles en fejl som kan opstå hvornår som helst??
Avatar billede NielsErikK Juniormester
07. juli 2013 - 00:22 #13
så du mener det er en fejl i men stationær der gør af den højre siden af mit headset går i stykker.
Ja.

og af det nok er en god ide af bytte mit nye headset da det nok ikke kan laves
Igen, butikken bør ikke bytte dit headset, det er dig der er årsag til det er i stykker, ganske på samme måde som hvis du var kommet til at træde på det ved et uheld.

Måske vil din indboforsikring dække tabet, der er tit dækning for den type fejl (selvom kun få er klar over det).

og af det kan skylles en fejl som kan opstå hvornår som helst??
Ja, det kan også udvikle sig til et permanent problem som gør headset ryger straks det indsættes.

Det rette er at få fixet stikket (skiftet hardwaren).
Avatar billede NielsErikK Juniormester
07. juli 2013 - 00:24 #14
Jeg kan se du bruger svar funktionen forkert, her har du en standard vejledning...

Velkommen til Eksperten.

Da mange nye (og ældre) har en smule problemer med pointsystemet, får du her lidt standard oplysninger.  :-)

SVAR-funktionen bruges normalt kun i forbindelse med pointgivning og lukning af spørgsmål.

Den person/personer hvis løsning du kunne bruge, beder du (i en kommentar) om at lægge et svar, deres svar kommer til at lyse gult.
Derefter skal du tildele point for disse svar, ved at acceptere dem, så de kommer til at lyse grønt.
(Du kan vælge at belønne flere personer hvis ingen har ramt 100% rigtig - Også for indsats ved at bede om svar fra dem, og acceptere disse)

Kun hvis du opgiver dit spørgsmål (eller selv fandt løsningen) skal du bruge din egen svarfunktion, og acceptere svaret.

Når du blot skriver til folk, bruges kommentar.

Lukning - Hvordan ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1 (se toppen af skærmen)
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo

Hvor blev dit spørgsmål af ?
http://www.eksperten.dk/bruger/overvaagning
http://www.eksperten.dk/faq#faq-6-1 (se toppen af skærmen)

Hvorfor ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5 (se toppen af skærmen)

Har jeg postet dette, så følger jeg med i dit spørgsmål og kommer med gode ideer hvis jeg har nogen.  :-)
---------------------------------------------------------------------------------------------------