Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2013 - 10:43 Der er 4 kommentarer

undertekster erforskubberi media player

i ms media playerwin xp pro ,når der afspilles en dvd så er under teksterne forskubbet i billedet ,jeg har prøvet og afinstalere ms media playeren uden held

hvordan problemet erkommet vides ikke lige ,men kan man rette op på det igen så billedet er normal igen
06. juli 2013 - 11:59 #1
Hmmm....

Prøv med denne afspiller ->
www.videolan.org/vlc/
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2013 - 14:02 #2
vlc player har jeg prøvet og den løserda også problemet ,men det er mere hvorfor har msmedia player lavet dette nummer og hvad skal der til for den bliver normal igen som den var før ,der er ikke instaleret noget fornylig
06. juli 2013 - 15:40 #3
...igen som den var før ... ???
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2013 - 19:00 #4
ja billedet og undertekster får centreret som det gør hvis man afspillet det på en alm dvd afspiller