Avatar billede PerSkj Nybegynder
05. juli 2013 - 17:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se billeder i facebook på WI-FI enheder

På nyeste udgaver af IPAD og IPHONE, samt SAMSUNG S II kan jeg ikke se billeder i Facebook når jeg bruger mit WI-FI.
De små profilbilleder vises nogle gange, men mangler også tit.
Al tekst vises fint.
Nogle gange vises et billede i lav opløsning/grovkornet.

Har det noget at gøre med måden tekst og billeder sendes på ?

Vi får vores internet via parabol fra Ebelnet.dk, som har forbindelse til GlobalConnect.
Nuværende router er FRITZ!BOX 7390, men har også prøvet med anden router (ZYXEL).
Hastigheden til routeren er > 7 Mbit/s
Fra router: IP = 192.168.100.118, DNS = 192.168.100.252(currently used for standard queries)

Min PC (VISTA) der er kablet til routeren kører Facebook fint.

Det er et stort probelm for os, for det betyder at vores WI-FI er ubrugeligt til Facebook.
Avatar billede crille121299 Nybegynder
05. juli 2013 - 21:57 #1
Brug facebook's app
Avatar billede PerSkj Nybegynder
05. juli 2013 - 22:33 #2
Tak for dit svar.
Jeg fik ikke skrevet det, men jeg bruger app fra hhv. Apples App Store og Samsungs Play Butik.
Avatar billede PerSkj Nybegynder
18. september 2013 - 15:18 #3
Det virker med en ældre (billig) Cisco router ??