Avatar billede Farsvensson Nybegynder
03. juli 2013 - 21:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp med min PC

Jeg ved ikke hvad der er galt med min computer :-O

Nå jeg har brugt min PC i nået tid, Kan jeg ikke lukke vinduer eller noget som helst ned (Den fryser). Jeg bliver nød til at Ctrl Alt Delet Så den åbner det vindue med Jobliste. Og når den så kommer frem kan jeg lukke vinduer osv ned men kun i kort periode så skal man gøre det igen eller genstarte computeren..
Avatar billede Blueeyez Mester
03. juli 2013 - 22:01 #1
Kunne det mon tænkes drn bliver for varm?
Avatar billede Farsvensson Nybegynder
03. juli 2013 - 22:06 #2
Nej det tror jeg bestemt ikke,
Avatar billede Blueeyez Mester
03. juli 2013 - 22:15 #3
Bærbar eller stationær?
Og at du tror er ikke meget værd.. Tjek med programmet speedfan...
Avatar billede Farsvensson Nybegynder
22. oktober 2013 - 10:18 #4
Sluttet spørgsmål