Avatar billede WebJonas Nybegynder
03. juli 2013 - 11:36 Der er 10 kommentarer

Mit tastatur virker ikke!!

Hej jeg har købt en ny computer (acer aspire v3-771G)
Jeg tændte den og skulle så lave en Microsoft bruger da jeg så skulle
Skrive mit navn så jeg at når jeg trykkede n skrev den fn og når jeg skriver
G skriver den gh nogle knapper virker andre gør ikke.. Men please hjælp mig
Har brugt 5.000 og hvis tastatur ikke virker så..
PS: det er en bærbar og ca. 7 knapper virker ikke..
PLEASE HJÆLP!!!! Giver point bare hvis en kommer med noget lidt brugbart!:-)
Avatar billede jensenjs Juniormester
03. juli 2013 - 11:49 #1
retur nu
Avatar billede WebJonas Nybegynder
03. juli 2013 - 12:11 #2
Får den først om 3 måneder hvis jeg returnere den..
Men tak! Bare det en svare er rart!:-)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
03. juli 2013 - 12:14 #3
3 Måneder lyder urimeligt længe, 2-6 uger lyder mere fair.
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. juli 2013 - 13:26 #4
Jeg ville i så fald ophæve købet eller forlange at få en ny. 3 måneder er ikke rimeligt for en helt ny PC.
Avatar billede WebJonas Nybegynder
03. juli 2013 - 13:59 #5
Det siger jeg også men dsv...
Avatar billede NielsErikK Juniormester
03. juli 2013 - 16:08 #6
Hvilken butik er det der siger 3 måneder ?
Det er lige til TrustPilot, der hader firmaer at få skidt omtale.
http://www.trustpilot.dk/
Avatar billede NielsErikK Juniormester
03. juli 2013 - 16:13 #7
Bla. Bilka har (haft?) beordret deres marketingsafdeling til dagligt at besøge TrustPilot pga. den dårlige omtale, der sad de og prøvede at hjælpe de utilfredse kunder til en bedre oplevelse af firmaet.
(Bilka er kun en af mange der følger nøje med på TrustPilot)
Avatar billede jensenjs Juniormester
03. juli 2013 - 19:50 #8
Igen, hvis den er helt ny, tilbage med den NU!
Enten skal du have en ny eller pengene tilbage.

Skulle det være noget med at den skal repareres, så få den repareret, jeg er 100% sikker på at tastaturet bliver skiftet.

Du skal bare ikke vente, du skal ikke begynde på reparationer selv, du skal ned med den, også selv om der skulle være x måneders ventetid.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
03. juli 2013 - 21:20 #9
Enten skal du have en ny eller pengene tilbage.
Den holder ikke, sælger har lov at prøve at reparere.
Vi er helt enige om der bør reageres med det samme.
Avatar billede jensenjs Juniormester
03. juli 2013 - 23:03 #10
#9 Enig, og det er også derfor jeg reagerede med det samme i #1

Jo længere tid der går jo mere skal man slås hvis det er en u-samarbejdsvillig forretning/medarbejder, kom problemerne i forkøbet.

Der er utallige historier om butikker der er fløjtende ligeglade med købeloven.