Avatar billede Posten50 Praktikant
02. juli 2013 - 19:26 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Sim 3 original virker ikke, efter forsøg på at slette et "uoriginalt installeret Sims 3"

Jeg har købt det originale Sims 3 til min datter da hun hidtil har haft et uoriginalt Sims 3 installeret, efter installation virker spillet ikke, hvad skal jeg gøre for at få det originale til at virke, er det fordi der mangler et eller andet at blive afinstalleret. Hun kører win 7 på en HP bærbar. Gerne hjælp hurtigt! Hun får installeret det originale for at kunne installere originale udvidelser hun har købt.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. juli 2013 - 19:31 #1
Prøv at fjerne det med Revo uninstaller free:
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Når programmet startes kommer et billede med alle programmer som du har. Vælg "Dit program" og tryk på afinstaller. 3 mulighed der vises i næste boks accepteres. Programmet afinstalleres. Du trykker på næste og registreringen tjekkes for efterladenskaber. Når resultatet kommer vælger du "vælg alt" og trykker slet og herefter på  næste. nogle gange kommer der filer op to gange og her vælges også at slette disse.
Genstart pc.
Kør evt en tur med CCleaner også:
Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...

Kør både filrensning og registrering

Prøv så at installere spillet igen.
Avatar billede Posten50 Praktikant
02. juli 2013 - 20:33 #2
Åbenbart ikke nok, har i et nyt bud?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
02. juli 2013 - 22:00 #3
Beskriv præcis hvad der sker, hvor langt du kommer og hvilke fejl du får.
Måske skal du være obs på DX og Microsoft Visual C++
Avatar billede Blueeyez Mester
02. juli 2013 - 22:13 #4
Måske det skak opdateres.. Evt søg på google efter sims 3 patch 1.55
Avatar billede Posten50 Praktikant
02. juli 2013 - 22:16 #5
Skiver med det samme at der er sket enfejl. Og yderligere oplysninger kan ses i log, jeg ved dog ikke hvilken log jeg skal kigge i.kan du uddybe det du skriver efter obs?
Avatar billede Blueeyez Mester
02. juli 2013 - 23:01 #6
Loggen er formentligt under: kontrolpanel - administrator og computer administrator og så under logbog og derunder programmer...

Det kan være fejl i min vejledning, men mindes det er vejen dertil :)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
02. juli 2013 - 23:03 #7
Det er "programmer" fra Microsoft, da jeg igår installerede Open Office, der måtte jeg opdatere Microsoft Visual C++.

Den log er interessant, den bør du finde, kig evt i den mappe du prøver at installere i.

Her er et googlet bud:
C: / Program files / Electronic Arts / The sims 3 / Game / Bin go down and you should see S3 launcher when you get on your launcher click game updates and you should be able to update ur game

Her er .net omtalt og det samme er "din" log.
http://www.modthesims.info/download.php?t=416883
Avatar billede NielsErikK Juniormester
05. juli 2013 - 19:57 #8
Afmeldt overvågning, da spørger ikke er aktiv i eget spørgsmål.
Avatar billede Posten50 Praktikant
05. juli 2013 - 22:04 #9
Faktisk stadig meget aktiv, men der er ikke rigtigt noget der hjælper, kan overhovedet ikke finde loggen, EA eller noget???
Avatar billede NielsErikK Juniormester
05. juli 2013 - 22:36 #10
Så manglede der en tilbagemelding fra dig.  ;-)

Ahh det kan da ikke passe du ikke kan finde din "Electronic Arts" mappe ??

Vær obs på du muligvis lige skal runde mappe-idstillinger (for hele pcen), for at kunne se AppData mappen (både local og remote)

http://simswiki.info/wiki.php?title=Game_Help:Installing_Sims_3_Package_Files/Old_Way_to_New_Way

Du kan også se lidt på dette link, som henviser dig til download mappen.
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090729001041AA7JzhN
Avatar billede NielsErikK Juniormester
05. juli 2013 - 22:37 #11
Har du et icon på skrivebordet, så kan du via højreklik se hvor det ender.
Avatar billede Posten50 Praktikant
07. juli 2013 - 21:10 #12
Hmm, har fundet mappen, og den er tømt efter afinstallering, hvorfor virker det så stadigikke efter at jeg har geninstalleret det????
Avatar billede Posten50 Praktikant
16. august 2013 - 06:34 #13
Virker stadig ikke, så jeg må hellere lukke, øv ked af det på min datters vegne.
Avatar billede Posten50 Praktikant
15. september 2013 - 06:12 #14
Lukket desværre.