Avatar billede Nikl0618 Nybegynder
01. juli 2013 - 08:13 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Skype stopper al andet lyd

Hej

Jeg skyper en del med nogle venner, og gamer imens.
Vi har alle det problem at skype på en eller anden måde slukker for al lyd.
Det er som om den tager lyden, fordi hvis jeg fx sidder og skyper og gamer, starter noget musik, kan lyden fra google chrome forsvinde, bare sådan uden videre.

Vi plejer at spille spil som League of Legends, hvor man starter en ny bane osv, og ca 1 ud af 10 spil er der ingen lyd på, og det er sådan forskudt hele tiden,  sker for os alle, men selvfølgelig ikke på samme tid.

Vi havde også et andet problem, hvor skype skruer ned for al anden lyd når man ringer til hinanden, men det er løst nu, fandt det inde under lyd. Men det andet her kan jeg ikke finde løsningen på.

Nogle der har en løsning?

Venlig Hilsen
Niklas Bjerre
Avatar billede claes57 Ekspert
01. juli 2013 - 08:42 #1
skype via usb-headset med eget lydkort?
Avatar billede Nikl0618 Nybegynder
01. juli 2013 - 09:29 #2
Ja, usb-headset.. Eget lydkort? altså jeg bruger det der sidder i computeren, driver er selvfølgelig opdateret..
Jeg tror nok mere at det er en setting i computeren, da det sker for os alle.. vi er nok en 15 stykker...
Avatar billede Nikl0618 Nybegynder
01. juli 2013 - 12:12 #3
Nåårh okay på den måde. Men burde det være nødvendigt? Fordi det mærkelige er at det kun er med skype at det sker...
Jeg er ikke så meget ude i at bruge penge på det, det var bare mere om nogle af jer kendte til det, og evt vidste en løsning til det.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. juli 2013 - 12:05 #4
jeg var mere på noget i stil med http://www.av-cables.dk/usb-lydkort/ så skype kunne indstilles til at bruge et (usb) lydkort, og andre pc-programmer havde maskinens eget til deres brug.
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. juli 2013 - 12:28 #5
Kontrolpanel alle elementer "lyd" fanen "kommunikation"
her kan du reducere med 50% 80% eller slå helt fra!
http://gratisupload.dk/vis/698445
Avatar billede Nikl0618 Nybegynder
01. juli 2013 - 12:33 #6
Ja, det ordnede jeg før, så den ikke skruer lyden ned, men at den helt fjerner lyden? og hvis det fx er internettet, kan man lukke det ned, åbne siden igen og så kan det være at det virker.. Det er som sagt ikke altid den gør det, men når den gør det er det ret så træls! fordi det er alt lyden fra det program der bliver fjernet!
Selv inde i lydmixeren kan man ikke se at lyd niveauet går op eller ned når den burde det, der sker ingenting.
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. juli 2013 - 12:43 #7
Har du overhovedet set på billedet? du kan sætte mærke i gør intet!
Avatar billede Nikl0618 Nybegynder
09. juli 2013 - 14:10 #8
Nej, men har kigget en del på det der med at den skruer ned for lyden, det er ikke det. Min er på "Gør intet", og det der gør den heller ikke mere.

men den fjerner stadig lyden, som i HELT fjerner lyden, ingen lyd overhovedet, og der er ingen aktivitet nede i lydmixeren..
Avatar billede Nikl0618 Nybegynder
15. august 2013 - 07:30 #9
Ser ikke ud til der er nogle der har et svar på det, så lukker tråden.