Avatar billede foreignhelp Nybegynder
14. august 2001 - 09:54 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Logo konkurrence

Hej
Jeg ar bikset meget med at lave et logo til min side
Sidens navn er ForeignHelp.dk - jeg smider alle mine points i, da siden går i luften lige om lidt...

Det er en side der henvender sig til højtuddanede udenlandske ansatte i Danmark

Baggrunden skal være hvid
Se her hvad teksten skal indeholde :
http://www.chameleon.dk/foreignhelp/

NB! Der skal være plads til banner dog kan logo godt placeres i midten og så kan jeg bruge små bannere i siderne.
Avatar billede abpdk Nybegynder
14. august 2001 - 12:11 #1
Jeg synes faktisk dit eget logo er meget passende fordi det falder pænt sammen med resten af layout\'et så jeg prøvede bare at friske det lidt op:

http://www.geocities.com/abp_me/foreign.jpg

// abpdk
Avatar billede abpdk Nybegynder
14. august 2001 - 12:14 #2
Hvis den ikke vil vise det så prøv http://www.geocities.com/abp_me/foreign.html
Avatar billede foreignhelp Nybegynder
14. august 2001 - 12:27 #3
Hej abpdk
Tak for forslaget. Jeg vil lade det være med i mine overvejelser. Jeg lader det lige stå åbent et par dage. TAK
Avatar billede abpdk Nybegynder
14. august 2001 - 12:39 #4
Fint nok, hvis du ønsker nogle ændringer i farver eller skrifttyper så sig til.
Avatar billede sommerfulg Nybegynder
14. august 2001 - 21:09 #5
Lad mig endelig se nogle forslag fra Jer andre...
Avatar billede abpdk Nybegynder
15. august 2001 - 12:34 #6
Tilføjede lige en til...
Avatar billede sand Nybegynder
15. august 2001 - 16:17 #7
2 sek. jeg vil lige prøve...
Avatar billede sand Nybegynder
15. august 2001 - 17:08 #8
Værsgo` :

http://www.intercore.dk/gismos/eksperten/logo.gif

Sig til hvis noget skal ændres!

//Sand

Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
15. august 2001 - 17:12 #9
Her er der et forsøg fra mig!

http://www.intercore.dk/gismos/eksperten/logo_foreign.gif

Sig til hvis der skal ændres noget!
Avatar billede kenpal Nybegynder
15. august 2001 - 20:06 #10
Spændende forslag...Jeg er ikke så meget til skygger, men tak for de kreative ideer, som ryger med i mine overvejelser.

Jeg kom til at tænke på om man kunne bruge vores \"moderfirmas\" logo/tekst som inspiration?

logoet som er en kæmeleon kan sagtens bruges, da jeg har copyright på denne. Hvad siger I.

Oprindeligt ville jeg gerne prøve noget andet, men måske man kunne ane sammehæng - og samtidigt bruge logo og måske stregen? Samt de store bogstaver?

Avatar billede kenpal Nybegynder
15. august 2001 - 20:06 #11
UPS sorry her kommer linken på logo/tekst
http://www.chameleon.dk/index4.html
Avatar billede sand Nybegynder
15. august 2001 - 20:15 #12
ok, så er det jo en helt anden retning vi skal over i........jo jeg tror jeg vil forsøge mig i morgen.....har 4 sider jeg skal lave færdig i aften...

//sand
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
15. august 2001 - 20:30 #13
kenpal>> Hvilket syntes du bedst om sands eller mit?
Avatar billede kenpal Nybegynder
15. august 2001 - 20:42 #14
Hej igen
Vi har nu diskuteret lidt i gruppen og mener den bør stå åben lidt endnu - vi lukker den imorgen aften kl 2000 (NB vi er 3 der arbejder som heste på siten og har ikke den fornødne tid/evner til det grafiske-det ser ud som om I har det.

Glæder os til at se mere

NB Kaptajn - pt, synes vi bedst om dit forslag - rent bokstavstypemæssigt

Hilsen Kenpal
Avatar billede abpdk Nybegynder
15. august 2001 - 22:11 #15
prøvede lige igen...
Avatar billede master_nemo Nybegynder
15. august 2001 - 22:16 #16
prøver :o)

/MN
Avatar billede master_nemo Nybegynder
15. august 2001 - 22:35 #17
www.42-.subnet.dk/fh1.gif
her er et.. meget inspireret af jeres gamle.. har bare lagt lidt effekter på.. bare sig hvis det skal være mere simpelt/komplikeret :o9

/MN
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. august 2001 - 23:08 #18
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. august 2001 - 23:20 #19
Avatar billede master_nemo Nybegynder
15. august 2001 - 23:22 #20
bare et råd ztyxx lav det i den størrelse som det originale logo er i og fjern det der billede.. ser ik særligt pænt ud... bare min menin.. ik for at disse dig el. noget, men prøv det :o)

/MN
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. august 2001 - 23:26 #21
no offense taken MN, er her jo for at lære :-)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
16. august 2001 - 00:04 #22
Avatar billede master_nemo Nybegynder
16. august 2001 - 14:31 #23
ztyxx>> godt.. det nye er fedt ellers :o)

/MN
Avatar billede ztyxx Nybegynder
16. august 2001 - 15:06 #24
jamen tak da MN
det er enkelt og ikke for prangende i hvert tilfælde ;-)
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
18. august 2001 - 20:35 #25
Hvorfor fanden sker der ikke noget ???
Avatar billede foreignhelp Nybegynder
18. august 2001 - 20:40 #26
Det var nu nogle lidt kedlige forslag. Vi havde håbet på mere kreativitet her på eksperten.

Men du har ret. Lad os få den lukket her!
Udaf de modtagne synes vi bedst om kaptajnens, do vil vi ikke bruge den. Men det var jo heller ikke kriteriet for konkurrancen.

Tak for indlæggene
Avatar billede sand Nybegynder
19. august 2001 - 15:39 #27
Du staver som zebra! ;-)