Avatar billede hv_elite Nybegynder
14. august 2001 - 09:46 Der er 20 kommentarer og
2 løsninger

Logo...

Hej!

Et bedre logo til Hørup-Vidar...

Logoet skal være det samme som nu, bare skarpere og måske med lidt animationer...

www20.brinkster.com/huividar
Avatar billede cpufan Juniormester
14. august 2001 - 11:04 #1
har du nogle links til de billeder der findes i logoet.
Jeg mangler dem i højere opløsning, for at kunne rentegne dit logo
Avatar billede zhark Nybegynder
14. august 2001 - 11:37 #2
Det samme som nu... vil det sige samme farver (og str.), men altså RENSET!?
Avatar billede hv_elite Nybegynder
14. august 2001 - 12:22 #3
Ja det skal være det samme logo - favrer og samme størrelse, men kan der ikke laves noget fancy (animationer eller noget flash)???
Avatar billede sonne Nybegynder
14. august 2001 - 12:55 #4
Send mig den lille runde \"hørup\" logo.
Så vil jeg gern lave det.

- noget at problemet med uskarpheden skyldes din HTML.

Logoet har en helt anden størrelse end den du har på siden - det bliver det kun mere \"uldent\" af.

Aksel sonne@internet.dk
Avatar billede sonne Nybegynder
14. august 2001 - 13:17 #5
send mig også lige skrifttypen

Aksel sonne@internet.dk
Avatar billede sonne Nybegynder
14. august 2001 - 14:03 #6
mens jeg venter på originaler
http://www.sonne.subnet.dk/reklamer/hvlogo.jpg

Aksel
Avatar billede zhark Nybegynder
14. august 2001 - 17:23 #7
Nu et det her jo slet ikke færdig! Men hvis du har original logo osv. gider jeg sku\' ikke fortsætte.
PS.: Begynder det at LIGNE noget du kan bruge?
Mvh. zhark
Avatar billede zhark Nybegynder
14. august 2001 - 17:24 #8
Avatar billede zhark Nybegynder
14. august 2001 - 17:27 #9
Jeg tror du har redigeret i filen i jpg/gif og gemt. Hvis man gemmer 2-3 gange i jpg ødelægges et billede!
Avatar billede hv_elite Nybegynder
14. august 2001 - 17:46 #10
De logoer i har lavet indtil videre ser fine ud! Jeg har desværre ikke originalen. Kan det lade sig gøre at lave noget animation ved billedet???

Det ser godt og skarpt ud det logo du er ved at få lavet zhark...
Avatar billede zhark Nybegynder
14. august 2001 - 22:55 #11
Avatar billede hv_elite Nybegynder
15. august 2001 - 10:05 #12
Det ser godt ud!!! Men kunne G\'et i ungdom ikke blive lidt pænere??? Glæder mig til at se det færdige resultat!!!
Avatar billede sonne Nybegynder
15. august 2001 - 12:22 #13
Avatar billede zhark Nybegynder
15. august 2001 - 13:57 #14
Har ikke tid før i morgen
Avatar billede zhark Nybegynder
16. august 2001 - 12:00 #15
Håber dette kan godtages, filen er bl.a. mindsket væsentligt:
http://www.friserverplads.dk/zhark/hv-elite.gif
Avatar billede zhark Nybegynder
16. august 2001 - 12:09 #16
Et \"gif\" sammensættes jo af flere billeder, og man må vælge et kompromis, 2-4 kb mere pr. billede giver jo hurtigt et ret stort slut gif, men det er da rimeligt klart!
Avatar billede zhark Nybegynder
17. august 2001 - 12:26 #17
Det er OK du vælger, men du har ikke kritiseret mit eller foreslået ændringer! Nærmere opfordret til fortsættelse samme stil, når du så selv \"tager\" points tilbage... ja det forekommer mere rimeligt du havde givet mig, enten dem eller i det mindste lidt for arbejdet :))
Avatar billede zhark Nybegynder
17. august 2001 - 12:27 #18
PS.: Og så virker det som i har lavet noget over mails!
Avatar billede hv_elite Nybegynder
17. august 2001 - 14:05 #19
Hej Zhark!

Ja ok, det er måske lidt unfair, så vi må lige finde ud af noget... Du skal nok få nogle point for dit arbejde...

http://www20.brinkster.com/huividar
Avatar billede zhark Nybegynder
17. august 2001 - 15:16 #20
OK - Jeg er ikke så dreven i PS (endnu!), så jeg slider gerne... også forgæves, man SKAL jo lære og det er den hårde måde. Det gav bare lidt skuffelse, håber du forstår - glem det bare :)
Mvh. zhark
Avatar billede sonne Nybegynder
17. august 2001 - 20:33 #21
Jeg håber de 62 point er for vejlæedningen i HTML

zhark >> Jeg har ikke skrevet sammen med hv_elite.

Jeg har lavet to animationer, men det er kun ment som forslag - de koster me\'r en 125 point.
http://www.sonne.subnet.dk/reklamer/hvlogoani2a.gif
Avatar billede zhark Nybegynder
17. august 2001 - 21:02 #22
sonne>
Fortså mig ret - jeg blev lidt des... du får 62 point, som om det ikke er helt antaget!? og så, ja det var faktisk det der slog mig at resten blev beholdt, men:
Lad os stoppe jeg fik \"luft\" og - igen, jeg er ved at lære det PS+Illu osv. og kender min begrænsning! skidt med de points, jeg har jo øvet mig på noget praktisk, det er glemt :)