Avatar billede hoejgaard Juniormester
14. august 2001 - 09:28 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

sletning af program

Jeg har forsøgtv at lægge microsoft office 2000 ind på min pc\'er, men allerede ve dindlæsning af den første cd rom står den stille i meeeeget lang tid.
Jeg afbryder derfor indlæsningen. Der er da blevet indlæst en masse filer som jeg gerne vil af med igen.
Kan jeg være sikker på at de kun ligger under microsoft office folderen, eller skal jeg også ,slette andre steder????
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
14. august 2001 - 09:34 #1
add/remove programs skal de slettes fra
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
14. august 2001 - 09:37 #2
I win 98 og 95 blev programmer spredt ud på hele computeren. win 2000 er det blevet meget bedre hvad det angår.

Men først add/remove programs, hvis det ikke hjælper, så office folderen
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
14. august 2001 - 09:38 #3
Men hvis du vil have den indstalleret så lad dem bare blive, så overskrives de igen
Avatar billede hoejgaard Juniormester
14. august 2001 - 09:39 #4
hvor finder jeg den funktion??
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. august 2001 - 09:39 #5
eric-pedersen> Kan den ikke kun bruges hvis installeringen er fuldført.

hoejgaard> Ellers må du fjerne dem med håndkraft, fjern mappen under Programmer og prøv at geninstallere Office 2000.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
14. august 2001 - 09:40 #6
tryk start -->settings/indstillinger --> control panel ---> add remove programs
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
14. august 2001 - 09:42 #7
Jo retaxes, jeg forventer ikke at add/remove kan anvendes, men det vil være det optimale, og som jeg også skriver hvis det ikke hjælper så fjern office folderen
Avatar billede goulduck Nybegynder
14. august 2001 - 09:44 #8
Hvilken version af Office 2000 har du?

Jeg har haft problemer med at installere SR1-versionen .. men så fandt jeg en \"gammel\" Office 2000 - og denne kunne godt installere...
Avatar billede handmade Nybegynder
14. august 2001 - 09:51 #9
Ved første skærmbillede på installationsCD-en får man mulighed for at tilføje/fjerne elementer af installationen, herunder hele installationen-så i med CD\'en igen og fjern det hele med den.
Avatar billede mocrazer Nybegynder
15. august 2001 - 00:50 #10
Det er normalt at den står stille i et styk tid. Du skal bare lad den være så den forsætter igen. Den tager et 15-20 min at installere Office 2000.
Du må ikke stoppe midt i det hele da der vil blive et problem....
Det er at fjerne den igen.
Avatar billede n3trom Nybegynder
16. august 2001 - 14:55 #11
hvis du vil slette Alle Office 2000 filerne
skal du ud over MS office diret også
ind under

Windows\\application data\\microsoft

Og slette \"Skidtet\"

Eller bare have god tålmodighed (Det kan tage sin tid)

;)
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
12. oktober 2001 - 14:03 #12
takker for points