Avatar billede KristofferSP1 Nybegynder
26. juni 2013 - 17:19 Der er 7 kommentarer

intet signal til skærmen

Hej eksperter

Jeg har et problem med computeren. Jeg sad og prøvede på at ændre ved screen resolutions. når man er inde under det kan man så også bestemme hvilken skærm man vil bruge. der stod, at det var muligt at jeg kunne bruge en skærm 1 og skærm 2. jeg trykkede på skærm 2 og nu er min computer altså forbundet med en skærm, som ikke er der. det vil altså sige, at der ikke kommer noget signal til min skærm, så den er konstant sort.
Er der noget jeg kan trykke for at skifte skærm eller bliver jeg nødt til at forbinde den med en ny skærm for at ordne det?

Det var noget med, at hvis man trykker f3 eller f4 skulle det løse sig, men det virker ikke. Jeg ved ikke om det er fordi man skal trykke noget ekstra end f4. altså på min bærbar skal man trykke fn+f4, men der er ikke nogen fn tast på mit tastatur. Jeg har et alienware standard tastatur, som fulgte med computeren.
Det skal siges at jeg ikke ved meget om computere, hvilket nok også kan ses.

Håber i kan hjælpe mig.
Avatar billede KristofferSP1 Nybegynder
26. juni 2013 - 17:22 #1
Jeg bruger windows 7
Avatar billede sadolin1978 Novice
26. juni 2013 - 21:54 #2
prøv evt. med Windows tasten samt P tasten
27. juni 2013 - 07:53 #3
Avatar billede NielsErikK Juniormester
27. juni 2013 - 08:23 #4
Hvor vil du hen med det karise_larry ?
Blot fortælle at sadolin først gav en løsning som virkede ?
27. juni 2013 - 08:49 #5
Ref #4: Det ligner jo samme sag ?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
27. juni 2013 - 09:50 #6
#5 Enig, derfor jeg skriver sadolin kom først med et brugbart svar (havde jeg ikke gjort hvis der var tale om 2 personer eller 2 forskellige problemer).
Nu du valgt at linke til løsningen og ikke blot spørgsmålet generelt.
Avatar billede sadolin1978 Novice
27. juni 2013 - 20:22 #7
luk du bare selv denne tråd