Avatar billede dudesicko Novice
24. juni 2013 - 18:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Alternativ til Skypoe?

Hvad er et godt alternativ til skype, jeg bryder mig ikke om det program, hvis man eventuel skal spille WoW, og alle er på skype feks, så kan du høre hver folk der sider og er halvt snottet, prutter.. .  den sender konstant lyden, med mindre man fysisk slukker for mikrofonen, hvilket gør programmet totalt ubrugeligt.

Jeg skal ha et program hvor man kan:
Chatte (tekst)
Chatte (tale), ved tryk på f.eks. Midterste mus knap så sender den lyd, og ikke før.
Sende filer.
Avatar billede LucasLP Nybegynder
24. juni 2013 - 18:25 #1
Ventrilo er meget godt, og har en 'push to talk' indstilling
Avatar billede dudesicko Novice
24. juni 2013 - 19:24 #2
Men kan du sende filer og det også ?
Avatar billede LucasLP Nybegynder
24. juni 2013 - 19:30 #3
Tror jeg ikke :/
Avatar billede dudesicko Novice
24. juni 2013 - 20:57 #5
Fandt faktisk den her: Download Skype 5.8 for Windows with Push to Talk, Facebook Video Calling

http://news.softpedia.com/news/Download-Skype-5-8-for-Windows-with-Push-to-Talk-Facebook-Video-Calling-250543.shtml
Avatar billede Blueeyez Mester
24. juni 2013 - 21:01 #6
Jeg ville nok vælge Teamspeak, så er det kun de folk du spiller med der kan komme i kontakt med dig... (Hvis det da er..) (Overvåger ikke tråden)
Avatar billede Blitzher Nybegynder
28. juni 2013 - 13:37 #7
Razorcomms et beta program fra razors side. Fantastisk efter min mening.

Ellers har jeg brugt følgende.

Teamspek her kan man ikke sende filer, Men der har man jo mail.

Mumble

Ventrilo :-)

Hvis det er til raid  I www ville jeg bruge Teamspek eller Ventrilo da man her kan mute så kun raid I leader Kan høres.