Avatar billede Bocajnielsen Nybegynder
22. juni 2013 - 15:37 Der er 4 kommentarer

Praktikplads hvor? hjælp! :-)

Hej Eksperter.
Jeg skal her til efteråret i praktik, jeg ville gerne i praktik hos en programmør, der programmerer c eller c++ da det er den vej jeg gerne selv ville. Jeg har søgt på nettet, men de fleste firmaer web- programmerer :-( Er der nogle der ved der er et firma der programmerer i dette sprog? ( c/c++) skal helst være på sjælland.
håber i kan hjælpe, God weekend
mvh. Jacob Nielsen
Avatar billede claes57 Ekspert
22. juni 2013 - 18:03 #1
Avatar billede arne_v Ekspert
22. juni 2013 - 23:42 #2
Jeg har saadan en fornemmelse af at #0 ikke er langt henne i en universitetsuddannelse.
Avatar billede claes57 Ekspert
23. juni 2013 - 08:12 #3
man kunne jo skrive til dem - min  nevø var fx i skolepraktik hos ibm i allerød.
Avatar billede Bocajnielsen Nybegynder
07. august 2013 - 09:28 #4
Har haft skrevet til IBM, jeg fik bare atvide at jeg skulle se efter praktikforløb under jobfanen. Men der var ikke lavet et forløb til drenge, kun en girlcamp, så heller ikke held der.