Avatar billede Kengun Praktikant
14. august 2001 - 07:14 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Hvor lang tid? (gjettekonkuranse)

For å se om jeg har brukt for mye tid på et oppdrag vil jeg be dere om å gjette hvor mange timer jeg har brukt på å designe denne siden: http://hjem.sol.no/kennegun/kontor/ - Den som kommer nærmest får pointsene :-)
Avatar billede tommyf Nybegynder
14. august 2001 - 07:24 #1
13 timer, 12 minutter, 33.536326312417332423 sekunder.
Avatar billede Kengun Praktikant
14. august 2001 - 07:42 #2
tommyf> *lol* det var svært så nøyaktig du var ;-) - Det holder med ant. timer (og minutter). Jeg venter litt på noen flere tips, før jeg forteller hvor lang tid jeg har brukt :-)
Avatar billede omen Nybegynder
14. august 2001 - 07:47 #3
½ time
Avatar billede lala-joker Nybegynder
14. august 2001 - 07:55 #4
jeg vil da gætte på en halv time.
ellers er det 40 min.
Avatar billede fodnus Nybegynder
14. august 2001 - 07:55 #5
wow
Avatar billede Kengun Praktikant
14. august 2001 - 07:56 #6
omen> Jeg tror du skulle begynne å designe websider, så raskt som du arbeider. - TommyF er foreløpig nærmest!
Avatar billede Kengun Praktikant
14. august 2001 - 07:58 #7
PS! Det er design av _hele_ siten (med undersider også).
Avatar billede partyg Nybegynder
14. august 2001 - 08:05 #8
ca. 10 timer!
Avatar billede Kengun Praktikant
14. august 2001 - 08:15 #9
omen> Det er tydelig at du er ny her på Eksperten og at du ikke har greie på webdesign. La være å svare på spørsmål du ikke har greie på, og fortsett heller med å SPILLE CS!
Avatar billede lch Nybegynder
14. august 2001 - 08:16 #10
Mener at ha\' set din side før. Var det der hvor kunden ønskede musik på siden??

Nu er jeg ellers slem til at blive ved med at rette på det jeg laver så jeg bruger nok en del mere tid end de fleste, men jeg vil gætte på 8½ time.
Avatar billede Kengun Praktikant
14. august 2001 - 08:22 #11
Ich> Ja det stemmer, du har nok set min side før :) Kunden ønsket musikk, men ifølge dere Eksperter så er det \"ut\" med musikk. Så jeg rådet min kunde om å fjerne musikken. Jeg er nok også som deg Ich, jeg retter hele tiden på det jeg laver for å få best mulig resultat. Og, ja, jeg har nok brukt mer enn 8½ time. Så hvis du vil få pointsene så må du nok tippe litt mere :-) PS! For tiden er det 37 html dokumenter og 29 bileder på siden.
Avatar billede lch Nybegynder
14. august 2001 - 08:33 #12
kengun->Mente det nok....:-) Okay, det er ellers svært at komme med et bud, men hvis jeg selv skulle lave den, så ville jeg nok sige nærmere 1 uges tid. Nu bliver jeg også hele tiden afbrudt i det jeg sidder og laver og du er nok noget mere garvet end jeg er. Hvis du vil ha\' antal timer, så lad os sige ca. 40.......:-)

mvh Liz
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2001 - 08:47 #13
Jeg ved ikke hvor meget du har brugt, men jeg ville nok lægge omkring 6-7 timer i det hvis det var mig.

- Ikke ret meget grafik
- Ikke tænkt ret meget over farvesammensætning
- Simpelt framesystem
- Kunne være lavet på 4 timer med PHP :)
Avatar billede lch Nybegynder
14. august 2001 - 08:56 #14
el barto->Muligt at der ikke er meget tegnet grafik, men jeg har talt mig frem til 33 billeder som evt. skal scannes m.v. Det ville for mig tage en del tid. Så hvis du kan lave det på 4 timer vil jeg gerne lære nogle triks.......:-)
Er selv begyndt at snuse til php og kan godt se meget tidsbesparelse ved at bruge det, men alligevel. Er nok bare mig der er langsom.....*G*
Avatar billede cpufan Juniormester
14. august 2001 - 09:02 #15
skal vi sige 1/2 i snit pr html... ca
og 10 min. pr billede.... ca

og sige du har brugt 20 timer....

Avatar billede fodnus Nybegynder
14. august 2001 - 09:13 #16
45 ½ time
Avatar billede Kengun Praktikant
14. august 2001 - 09:15 #17
WOW! - cpufan er faktisk nærmest. Og han får derfor 30 points :-) - Jeg innrømmer at jeg har brukt litt for mange timer, men jeg forsøker hele tiden å få siden bedre. Jeg har gjort en del endringer underveis, som også har tatt ekstra tid. Jeg vil også at siden skal være enkel å navigere og at designet ser ok ut.
Avatar billede Kengun Praktikant
14. august 2001 - 09:21 #18
Takk for alle seriøse svar :)
14. august 2001 - 10:12 #19
HEY hvad er der galt med musik på siden?????

Problemet er bare at det skal være RIGTIG!!! god musik, som f.eks. dette mesterstykke:
http://www.bagmand.com/Herb Alpert & The Tijuana Brass - Taste Of Honey.mp3

/def
Avatar billede Kengun Praktikant
14. august 2001 - 10:32 #20
Hehe :-) Jeg er enig med deg Def. Selv synes jeg det er ok meg riktig god musikk :-) - Men etter all den \"kjeften\" :-) jeg fikk fra Ekspertene, så fjernet jeg musikken :-) - Men jeg kan også være enige med Ekspertene i at hvis musikken er dårlig så er det ikke bra.
14. august 2001 - 10:39 #21
;-))
man kan da kun blive i godt humør af:
http://www.bagmand.com/dance.mpg

/def
Avatar billede Kengun Praktikant
14. august 2001 - 10:44 #22
Shit, den vil ikke åbnes :-( - Sikkert noe feil her i Norge :-)
14. august 2001 - 10:47 #23
næ, nok noget galt her i nordjylland:-))

http://www.bagmand.com/dance.mp3

Ha det så greit!?!!

/def