Avatar billede tand Seniormester
21. juni 2013 - 09:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hvad for en tablet skal jeg vælge.?

Jeg skal primært bruge den til at læse  E-avisen og e-bøger på,
så skærmen skal vel have en rimelig størrelse.
Avatar billede Blandy Praktikant
21. juni 2013 - 09:52 #1
ja jeg vil personlig vælge en ipad, pga den storre pixeltæthed og opløsningen. Det gør tekesten mere behagelig at læse på.

Vil i hvertfald fraråde at købe en billig tablet hvis du skal bruge meget tid på at læse. Hvad med kindle tablet? Det er en desideret e-book tablet.
Avatar billede danielhep Nybegynder
21. juni 2013 - 10:49 #2
Jeg vil anbefale en Samsung Galaxy tablet.

Den er mere klar en de fleste tablets, du får mere for pengene, og den er lettere rent Gram mæssigt.

De fleste vælger Ipad´s fordi at det er "smart", "hipt", "man er med på bølgen".  Men sandheden er at en Ipad ikke er bedre.  Den er faktisk mere skrabet af funktionalitet, og dette er hvad du skal overveje.  De er også dyrere.

Jeg siger ikke at Ipad er dårligt.  Jeg siger at du kan få mere for pengene hvis du køber en Samsung f.eks.

Ellers så tag et kig på Google Nexus 7, jeg har en selv, kr 2000, super dejlig tablet.

Håber du finder din tablets.
Avatar billede madklub Guru
21. juni 2013 - 11:32 #3
Jeg ville også anbefale Nexus 7 - den ligger godt i én hånd.
Jeg har også meget glæde af min Kindle Paperwhite, men jeg ved ikke om E-avisen kan læses på den.
Fordelen ved Kindler er jo at man kan læse i direkte solskin og så holder er batteriet 10 gange bedre end en tablet.