Avatar billede qvintus Nybegynder
20. juni 2013 - 22:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Filer fra fremtiden og underlige navne vil ikke slettes

Hej Eksperter
Jeg tillader mig og oprette denne tråd for min ven som er gået hen of har fået nogle mærkelige filer på sin extern harddisk.

http://b.imgdrp.com/QxRq.PNG

Vi har prøvet at slette dem via CMD (del/erase/rmdir)
Vi har prøvet at bruge dir /x for at får "short names" men dette ender bar ud i intet.
Vi har prøvet at downloade flere forskellige progammer som påstod de kunne slette disse slags filer

- ForceDel
- DelinvFile

Vi har prøvet at gå I fejlsikret tilstand, men stadig intet held.
Vi har kørt windows Error finder tool på harddisken, men den påstår der ingen fejl er.

Nogen som har magi som kan fjerne de her filer!?!

Bedste Hilsner fra Nikolaj
Avatar billede qvintus Nybegynder
20. juni 2013 - 22:58 #1
Glemte at sige han køre Window 7 64bit
Avatar billede lclemens Nybegynder
20. juni 2013 - 23:37 #2
Prøv fra cmd: skriv "del \\?\" og træk en af filerne over i cmd-vinduet, så der kommer til at stå "del \\?\filnavn".
Avatar billede lclemens Nybegynder
20. juni 2013 - 23:39 #3
Prøv også at sætte gåseøjne rundt om \\?\filnavn (så evt. mellemrum i filnavnet ikke ødelægger syntaksen)
Avatar billede qvintus Nybegynder
20. juni 2013 - 23:41 #4
Den siger bare at filen ikke exister eller filnavnet er skrevet forkert
21. juni 2013 - 10:00 #5
Til Vista / WIN7 styresystem:
Gå i Start - Skriv i søgefeltet > cmd > vælg det program som hedder > cmd.exe > og højreklik på den og sig "Kør som administrator"

I boxen skriv: CHKDSK  #:  /F  /R  /V  -> ENTER

Hvor # er dit drev
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2013 - 10:47 #6
Avatar billede qvintus Nybegynder
03. august 2014 - 12:48 #7
Gammelt spørgsmål, igen af ovenstående virkede i mit tilfælde og skal mener jeg endte ud med at formatterer og køre på ny installation.