Avatar billede elvork Nybegynder
20. juni 2013 - 20:41 Der er 1 kommentar

Battlefield 3 Kontrol af udgivelsesdato mislykkedes

Har lige købt battlefield 3 (Disk)
Men når jeg så prøver at åbne det kommer der et eller andet op med
Kontrol af udgivelsesdato
Hvor man så trykker accepter
Derefter kommer dette??

Kontrol af udgivelsesdato mislykkedes
Der opstod en fejl under kontrol af online-udgivelsesdatoen. Klik på 'RETRY_BUTTON%'-knappen for at prøve igen.

Hvis fejlen varer ved, kan du klikke på '%EXIT_BUTTON%'-knappen for at afbryde processen og finde en løsning på service-websiden: %RC_EXE_DOWNLOAD_URL%

Man kan så trykke prøv igen eller afslut?
Men det hjælper ikke at trykke prøv igen?

Og jeg har prøvet at søge efter en måde at fixe det, men der kommer ikke rigtig noget... ;(

Plz hjælp mig!
Avatar billede jetobi Juniormester
15. juni 2017 - 11:04 #1
Hej Elvork.

Fandt du nogensinde ud af hvad fejlen var her? :-D

Mvh Mikkel
https://webstarters.dk/