Avatar billede starofdk Nybegynder
20. juni 2013 - 17:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Facebook fejler i Chrome

Min facebook er begyndt at drille i Chrome.

jeg går ind på Facebook, og klikker på noget (hvad som helst)
Så går den på blank side, hvis jeg så højreklikker og siger Opdater, så kommer den kaldte side.

Jeg har levet med det i over en uge nu, men man får jo faktisk klikket meget rundt på Facebook, så det ved at drive mig til vanvid.

Nogen bud?
Avatar billede starofdk Nybegynder
20. juni 2013 - 17:03 #1
Alle andre sider virker, det er kun Facebook hvor man skal trykke Opdater, hvergang man navigerer rundt...
Avatar billede 220661 Ekspert
20. juni 2013 - 17:10 #2
Har du browseren til automatisk at slette data når den lukkes?
Hvis ikke du har det, har du prøvet at slette cookies mm.

Prøv evt at køre en tur med CCleaner.
Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...
Avatar billede starofdk Nybegynder
20. juni 2013 - 17:50 #3
Jeg har lige slettet alle cookies osv, samt hentet og renset med ccleaner...  ingen forandring desværre :(
Avatar billede Blueeyez Mester
20. juni 2013 - 18:49 #4
Prøv og slet chrome og installer det igen.

Husk når du sletter chrome mister du de koder du evt har indtastet i den.
Avatar billede starofdk Nybegynder
20. juni 2013 - 19:18 #5
Ingen forandring :(
Avatar billede 220661 Ekspert
20. juni 2013 - 19:34 #6
Prøv at køre en tur med AdwCleaner:
AdwCleaner: http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Når programmet startes, tryk på "slet". Pc scannes, og ved endt scanning, skal pc genstartes, for at fjerne det som programmet finder. Tilbage fra genstart fremkommer en log som du godt må poste ind i næste indlæg. Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."
Avatar billede Blueeyez Mester
20. juni 2013 - 19:48 #7
Hvis det nævnte ikke virker, så lav en systemgendannelse der mindst er 14 dage gammel
Avatar billede starofdk Nybegynder
21. juni 2013 - 20:21 #8
Intet af det overstående har løst problemet.. Det da underligt!!

Er ikke sikker på præcis hvornår problem startede, og ved ikke lige om jeg kan overskue en systemgendannelse
Avatar billede starofdk Nybegynder
22. november 2013 - 22:51 #9
Problem blev aldrig løst... Suk..