Avatar billede mwazone Nybegynder
20. juni 2013 - 15:03 Der er 1 løsning

Flere billeder på lager kartoteks skærm

På en C5 2012 SP1 HF02 lagerkartotek vises der på generelt vises der idag et billede af varen... IEPictureControl som loader billedet fra feltet ImagesFile.

Jeg har rodet med at få lavet sådan at der på en anden TAB/Page vises samme billede er der nogen der har et forslag til hvordan dette kan gøres?

Har forsøgt mange ting, at lave et nyt virtuelt felt som bruger samme funktion/macro, også at tage Frm_Picture_Draw og lave på feltet.

Håber nogen kan hjælpe med dette.
Avatar billede mwazone Nybegynder
18. oktober 2013 - 02:01 #1
lavede en anden version af picture macro plus form og så virkede det...

Evt. udbydende hjælpe kan gives til andre i samme problem ved henvendelse på mail.