Avatar billede cargallerydk Nybegynder
19. juni 2013 - 15:57 Der er 3 kommentarer

Minecraft Fatal FML Error

Goddag
Har hentet MultiMC til mit Minecraft
Jeg bruger Version 4.3 MultiMC og 1.5.1 i Minecraft (skal siges jeg har prøvet mange andre) Jeg gik også ind og henter Minecraft Forge, den nyeste version. Efter alt dette er gjort åbnede jeg Minecraft fra MultiMC af, hvorefter den går igennem en masse koder, og crasher.
Der kommer et lille pop-up vindue op som siger "There was a fatal error starting up Minecraft and FML" Og nedenunder står der "Minecraft cannot launch in its current configuration
Please consult the file C:\Users\"navn"\Desktop\Games\Minecraft\ Minecraft With Mods\instances\SevTech V2.0\Minecraft\ForgeModLoader-client-0.log for further information"
Det er alt hvad der står, og jeg ved ikke hvad jeg kan gøre.

Windows 7 x64

Hvis der mangler Information, så spørg endelig.

Screenshot http://postimg.org/image/p3kpdk1o5/
Avatar billede Blueeyez Mester
19. juni 2013 - 16:37 #1
Lyder som om konfigurationen er fejlramt. Der henvises til en log fil hvor de nok nævner det.
Avatar billede cargallerydk Nybegynder
19. juni 2013 - 19:05 #2
Jeg har været der inde, hvor den bad mig hente scala-library.jar
Jeg ved ikke hvor den skal installeres henne? Men jeg prøvede at installere den i Minecraft.jar inde i bin. Det så ud til at virke fint, den bad mig om at hente en anden fil guava-14.0-rc3.jar. Den prøvede jeg at installere i Minecraft.jar, men spillet virkede stadig ikke, men denne gang crashede det bare, så installerede jeg guava-14.0-rc3.jar i minecraftforge-universal-1.5.1-7.7.1.666.zip, men der virkede det stadig ikke, det crashede bare som da jeg installerede det i Minecraft.jar.

Ved ikke om du kan bruge dette information til noget, om jeg installere det de forkerte steder? eller om jeg skal bruge mere?
Avatar billede Blueeyez Mester
19. juni 2013 - 19:14 #3
Jeg ville nok fjerne .mindcraft mapppens indhold undtagen lastlogin filen og starte på ny indtil det begynder og fejle, men dette er jo et af problematikkerne ved at bruge mods.