Avatar billede bas Forsker
18. juni 2013 - 16:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Samme toner til flere modeller

Hej

Jeg er blot lidt nysgerrig ...
Nogen der ved, om man til en HP LaserJet Enterprise 600 M602n kan bruge den samme type toner som til HP LaserJet P4015 (Toner: 64A) ?
Eller skal man bruge toner 90A (eller 90X) ?
Jeg har ikke turdet prøve.
Avatar billede juleulven Nybegynder
22. juni 2013 - 09:10 #1
jeg er meget overbevist om du ikke kan montere tonerpatronen.
typisk beskytter alle leverandørene sig selv imod kopiering/u-orginale forbrugsstoffer ...

dette gøres med elektroniske chips eller modificerede beholdere (fysisk udformning) og derved kan de som regel slet ikke puttes i printeren af anden model.

reelt set kan du jo bare prøve, men endelig ikke udøve vold ...
kan du indsætte tonere uden "modstand/manipulation" så prøv og tænd printeren.

du vil nok opleve den "brokker" sig elektronisk.
Avatar billede bas Forsker
25. juli 2013 - 17:55 #2
juleulven vil du have points? Så lukker jeg.
Avatar billede juleulven Nybegynder
26. juli 2013 - 18:35 #3
:)