Avatar billede Superdanne Nybegynder
17. juni 2013 - 13:21 Der er 4 kommentarer

Zyxel modem/router og Timecapsule virker ikke

Hej!

Jeg er helt blank på dette her område, men har et zyxel modem med trådløst netværk fra fullrate.
Vil gerne bruge min Time capsule til at gå på det trådløse netværk. Efter halvandet døgn har jeg fået min Mac computer til at gå på wifi over time capsule.

Problemet er bare at hverken min iphone, iPad eller Apple tv vil logge på wifi. Jeg kan se wifi på min telefon osv men kan ikke oprette forbindelse.

Hvad har jeg gjort galt?!? Hjææææææælp!
Avatar billede iifreak12 Nybegynder
17. juni 2013 - 17:00 #1
Hvad står der, når du prøver og logge forbindelse til din router via mobil eller ipad?
Avatar billede Superdanne Nybegynder
17. juni 2013 - 17:31 #2
Der står ikke noget, den står bare og prøver at oprette forbindelse hele tiden.
Avatar billede puren Ekspert
08. juli 2013 - 01:39 #3
prøv at kikke på wifi indstillingerne på din router og se om din wifi kanal er sat til enten 12 eller 13 og så fald flyt dem til en anden 1..11 da mange apple produkter er med amerikansk wifi kort så de kan se der er et netværk på kanal 12 og 13 men kan ikke tilgå dem
Avatar billede puren Ekspert
06. august 2013 - 16:07 #4
lukketid??