Avatar billede Shiffi Nybegynder
17. juni 2013 - 11:02 Der er 3 kommentarer

"Fyldt" HP_TOOLS (E:) drev

Hej eksperter.

Jeg er dødtræt af, at min bærbare hele tiden popper et skilt op, der siger noget i retningen af: Dit (E:)-drev er ved at være fyldt. Dette drev er et backup-drev på en compaq hp computer.

For midlertidigt at løse problemet har jeg (oftere og oftere) klippet filen ud og sat den i en mappe i c-drevet. Men den popper hurtigt op igen...

Har læst om, at man kan formatere drevet - virker dette?

Andre forslag?
Avatar billede Shiffi Nybegynder
17. juni 2013 - 11:11 #1
- nu har jeg gendannet standardindstillingerne for e-drevet, og FAT32 er lavet om til NTFS.
Drevet er på 4 GB. Hvilken indstilling er bedst til dette drev?
Avatar billede thov Forsker
17. juni 2013 - 16:44 #2
Dit Windowssystem har ved en fejltagelse antaget, at den lille E: partition var ok til backup.

Det er den IKKE, den er til hjælpeprogrammer som HP mener du har brug for, så det må du lave om.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. juni 2013 - 18:42 #3
De gange jeg har kigget på egenskaber for recovery drev har alle været i fat32.
Formaterer du E drevet vil du ikke kunne gendanne din pc, med mindre du har recovery dvd skiver.
Jeg vil dog på det kraftigste anbefale du ikke gør noget ved drevet end at overføre det som ikke skal være der til anden destination.
Brug evt en ekstern disk som backup drev.

Jeg er enig i #2