Avatar billede Baltic6 Nybegynder
13. juni 2013 - 09:30 Der er 1 kommentar

skærm er sort

Maskine HP
Windows Vista

Når jeg tænder maskinen er der lys på, harddisk drejer, SCROLL blinker CAPPS LOCK blinker.

Jeg har prøvet at slukke, tage batteri du, køre på oplader alene,
trykke længere end 15 sec på ON/OFF, kigget på skærmen med en skarp lyskilde,
SKÆRMEN ER OG BLIVER SORT:

Ekstern skærm har jeg ikke prøvet, jeg har kun en TV skærm.

Hvad er der blot galt
Avatar billede 220661 Ekspert
13. juni 2013 - 16:28 #1
Hvis det er en Hp bærbar i DV6000 eller DV9000 serien så er det denne fremgangsmåde der skal udføres.
http://www.youtube.com/watch?v=bnkQNmKauEc