Avatar billede exotic Nybegynder
13. august 2001 - 22:18 Der er 64 kommentarer og
1 løsning

Gratis Point til den der kan skrive de sygeste ting!!!

DavZer !!

Jeg vil give den den der kan skrive den/de sygeste ting, 60 point!!

Du må skrive hvad som helst bare det er sygt!!!
Avatar billede djeclemen Nybegynder
13. august 2001 - 22:19 #1
Knep din mor!!!!!!!!!!!1
Avatar billede exotic Nybegynder
13. august 2001 - 22:20 #2
ej djeclemen.. ):

det pjat er ski da ikke 60 point værd!!! *LOL*

Kom igen!! For 60 point skal det da være MONSTER sygt!!
Avatar billede hotpop Novice
13. august 2001 - 22:21 #3
UUULLLRIIIKKKK! [plask]
Avatar billede hotpop Novice
13. august 2001 - 22:21 #4
.
Avatar billede paxster Nybegynder
13. august 2001 - 22:22 #5
skal jeg sparke dig så hårdt i kuglerne at dit sperm flyver ud af ørerne på dig!!!???

;] *GG*

/Paxster
Avatar billede dumdum Nybegynder
13. august 2001 - 22:22 #6
Hmm den sygeste ting???

Enten lungecancer, AIDS eller halsbetændelse (ingen sammenligning overhovedet).
Avatar billede apollo69 Nybegynder
13. august 2001 - 22:23 #7
Kære dagbog.
I dag gik jeg for mig selv og nynnede temaet fra OBS, da jeg pludselig
vandt en rejse rundt om jorden.
Jeg tager afsted i morgen. Det eneste krav er, at jeg ikke må have tØj på,
og at jeg højst må have én tube lim med hjem.
Jeg får min helt egen kusk.
Hvis jeg ikke er hjemme inden 80 dage, må jeg tilbringe resten af mine
dage i SE og HØR. Hvis jeg kommer til at sige som en alligator
undervejs,bliver jeg fyldt på en krukke og sat i bunden af en skakt.
Jeg ringede til Flemming og spurgte, om alt dette var normal procedure, og
han sagde ja ja og gav sig til at ralle.

www.alexanderband.dk
Avatar billede exotic Nybegynder
13. august 2001 - 22:23 #8
ja se nu begynder det at blive sygt!!! Bare bliv ved!!!

Avatar billede hotpop Novice
13. august 2001 - 22:23 #9
Du var så grim da du blev født at din mor prøvede at stoppe dig op igen. *gg*
Avatar billede nil.dk Nybegynder
13. august 2001 - 22:24 #10
Jutlihut sut min julehat.. hop op med en prop og kys min røvs hotpop... for dælen jeg er syyyyyyg
Avatar billede hotpop Novice
13. august 2001 - 22:25 #11
nil.dk> er du helt rask?
Avatar billede koep Nybegynder
13. august 2001 - 22:25 #12
Næh du hun proppede ikke bare ham op men også jordemoderen da hun var voldsomt grim at se på!
Avatar billede djeclemen Nybegynder
13. august 2001 - 22:26 #13
Avatar billede nil.dk Nybegynder
13. august 2001 - 22:27 #14
hotpop >> Jeg er vist bare træt *GG*
Avatar billede euroman28 Nybegynder
13. august 2001 - 22:28 #15
hahaha..humour...den vil jeg tænke over på vej til arbejdet og komme med et kvalificeret bud.
Avatar billede bartsimpson Nybegynder
13. august 2001 - 22:28 #16
Host Host
Avatar billede hotpop Novice
13. august 2001 - 22:28 #17
`djeclemen> tjah... en brækket håndrodsknogle.. ja det er sygt det kan jeg da godt se... NOT :)
Avatar billede dumdum Nybegynder
13. august 2001 - 22:29 #18
Den sygeste ting...

Det kan også være Erhvervsøkonomi niveau A... Det er os pænt sygt...
Avatar billede hotpop Novice
13. august 2001 - 22:29 #19
nil.dk> oki :)
Avatar billede djeclemen Nybegynder
13. august 2001 - 22:29 #20
Det er sku da sygt og købe et domaine og lave en hjemmeside om det!!!!!!!!!
Avatar billede koep Nybegynder
13. august 2001 - 22:29 #21
djeclemen > Det er hvad der sker når man har fingrene for langt fremme!
Avatar billede hotpop Novice
13. august 2001 - 22:30 #22
djecdlemen> ok!!!!!!!!!!!
Avatar billede djeclemen Nybegynder
13. august 2001 - 22:31 #23
Den sygeste ting er at sætte 60point på højkant for at en finder den sygeste ting!!
Avatar billede koep Nybegynder
13. august 2001 - 22:32 #24
djeclemen > Nej ikke sygt bare spild af penge :_)

Se min smiley har brækket næsen shit! er broken-nose.com ledig 8) Nå skidt den tog bare et par store briller på
Avatar billede fanta Nybegynder
13. august 2001 - 22:33 #25
jeg vil stejle i din mors daddelopkogt fisse
Avatar billede exotic Nybegynder
13. august 2001 - 22:33 #26
djeclemen ->nemlig!!!!!!

jeg tror bare ikke at jeg priotere pointne så højt som mange andre!!! *LOL*

men jeg syntes da at det er for fedt det her!!
Avatar billede exotic Nybegynder
13. august 2001 - 22:35 #27
----->koep

spild af penge... hmm mig bekendt er det vidst ikke særligt dyrt!!
Avatar billede koep Nybegynder
13. august 2001 - 22:36 #28
exotic > Det er vel som man tager det! :_)

Hov hvor blev brillerne af!
Avatar billede exotic Nybegynder
13. august 2001 - 22:37 #29
koep ->tjae......

men alligevel.... man for jo ikke andet sjov end det man selv laver!!

(:

forresten dine briller er her 8

*LOL*
Avatar billede kingguro Nybegynder
13. august 2001 - 22:38 #30
JEg solgte engang mine ankler for en tyver, men så købte jeg et nyt ben ned klumpfod, fordi det var lige så billigt som kun ét lår!!! Min moster er i øvrigt en Svensk Lama, hvilket bringer mig i tvivl om min fortid som analforhudspusser på en Spastisk Nisse. Ellers har jeg et godt liv!!!

Mine arme indeholder dog lidt grus hvilket giver problemer inder kurlingtuneringer i ved Esbjerg fiskeauktion...

Min Mor vil godt sende et STORT tak til Viborg fridykker forening for den storstlåede behandlig, med 234 slags rå fisk, i går!!! Hun er en hest med testikler så der er lidt for en hver smag!!
Avatar billede kingguro Nybegynder
13. august 2001 - 22:42 #31
Min far passer i øvrigt får i Finnland, så jeg har haft en fed barndom, med masser af spæk og surdej i baljer.... Der er ikke noget bedre en hjemmebagt rugbrød..

Er der nogen der kan skaffe mig nummeret til Steen Bostrup, jeg er bare en MEGA fan, hans hjemmelavede roulade er KANON..... Den har lidt en bismag af 14 sengevæder og sådan en er der jo ingen der kan stå for....
Avatar billede exotic Nybegynder
13. august 2001 - 22:43 #32
Ja det bliver jo monster svært for mig at se hvem der er den sygeste så derfor giver jeg mine 60 point til den der først (lige efter min besked) når at fylde en hel side med tegn og bogstaver f.eks:

slkjhmqnrxqdx5qw52c8a68sd7c68asc236as4a7w1x7aw7rx

Bare en lige så mange det over hovedet kan lade sig gøre....

start nu!!!!!
Avatar billede smms Nybegynder
13. august 2001 - 22:45 #33
den/de sygeste ting
Avatar billede kingguro Nybegynder
13. august 2001 - 22:45 #34
Hvis du har nogle forventninger om at blive optaget i de 35 elges forbund, så kan du godt glemme det.... JEg brugte 34 tønder afføring og en spastisk kanin indsmurt i tis (Mit) før jeg kunne blive optaget...

http://www.eksperten.dk/spm/78481
Et link til mit skitzofrene indre, med SMAG!!!)
Avatar billede hotpop Novice
13. august 2001 - 22:46 #35
xc-vxc-,v-x,c,xcbxmbnmxzcnb,xmcn,xnc,bxcbcx,vbxc,nvn,m,,,,zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzmxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx                mdcxxxxxxxxxxxxxxxxxx77777777777777333333333333000000000000ddddddddddddnnnnnnnnnffffffkkkkkk55555500000000000000006666666666fffææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ

                                      HVAD ER EN HEL SIDE FOR RESTEN - DET ER JO EFTER OPLØSNING
Avatar billede kingguro Nybegynder
13. august 2001 - 22:46 #36
ADSFKSJDHFLKGJSDFKJGLDFSKHÆLKDGSJHGLSADKGHADSFKSJDHFLKGJSDFKJGLDFSKHÆLKDGSJHGLSADKGHADSFKSJDHFLKGJSDFKJGLDFSKHÆLKDGSJHGLSADKGHADSFKSJDHFLKGJSDFKJGLDFSKHÆLKDGSJHGLSADKGHADSFKSJDHFLKGJSDFKJGLDFSKHÆLKDGSJHGLSADKGHADSFKSJDHFLKGJSDFKJGLDFSKHÆLKDGSJHGLSADKGHADSFKSJDHFLKGJSDFKJGLDFSKHÆLKDGSJHGLSADKGHADSFKSJDHFLKGJSDFKJGLDFSKHÆLKDGSJHGLSADKGHADSFKSJDHFLKGJSDFKJGLDFSKHÆLKDGSJHGLSADKGHADSFKSJDHFLKGJSDFKJGLDFSKHÆLKDGSJHGLSADKGHADSFKSJDHFLKGJSDFKJGLDFSKHÆLKDGSJHGLSADKGHADSFKSJDHFLKGJSDFKJGLDFSKHÆLKDGSJHGLSADKGHADSFKSJDHFLKGJSDFKJGLDFSKHÆLKDGSJHGLSADKGHADSFKSJDHFLKGJSDFKJGLDFSKHÆLKDGSJHGLSADKGHADSFKSJDHFLKGJSDFKJGLDFSKHÆLKDGSJHGLSADKGHADSFKSJDHFLKGJSDFKJGLDFSKHÆLKDGSJHGLSADKGHADSFKSJDHFLKGJSDFKJGLDFSKHÆLKDGSJHGLSADKGHADSFKSJDHFLKGJSDFKJGLDFSKHÆLKDGSJHGLSADKGHADSFKSJDHFLKGJSDFKJGLDFSKHÆLKDGSJHGLSADKGHADSFKSJDHFLKGJSDFKJGLDFSKHÆLKDGSJHGLSADKGHADSFKSJDHFLKGJSDFKJGLDFSKHÆLKDGSJHGLSADKGHADSFKSJDHFLKGJSDFKJGLDFSKHÆLKDGSJHGLSADKGHADSFKSJDHFLKGJSDFKJGLDFSKHÆLKDGSJHGLSADKGHADSFKSJDHFLKGJSDFKJGLDFSKHÆLKDGSJHGLSADKGHADSFKSJDHFLKGJSDFKJGLDFSKHÆLKDGSJHGLSADKGH
Avatar billede exotic Nybegynder
13. august 2001 - 22:46 #37
bliv ved til det ikke kan lade sig gøre mere!!!
Avatar billede exotic Nybegynder
13. august 2001 - 22:47 #38
den der går mest amok for point!
Avatar billede kingguro Nybegynder
13. august 2001 - 22:47 #39
DFHBDTEFEFG
jeGF ER EN FISK
jeGF ER EN FISKjeGF ER EN FISKjeGF ER EN FISKjeGF ER EN FISKjeGF ER EN FISKjeGF ER EN FISKjeGF ER EN FISKjeGF ER EN FISKjeGF ER EN FISKjeGF ER EN FISKjeGF ER EN FISKjeGF ER EN FISKjeGF ER EN FISKjeGF ER EN FISKjeGF ER EN FISKjeGF ER EN FISKjeGF ER EN FISKjeGF ER EN FISK
Avatar billede exotic Nybegynder
13. august 2001 - 22:47 #40
sådan her:
sdlkfhasdækljfæalsdkjfoæjasdlkfjfdælasdk
dsfgdfsgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfsdlkfhasdækljfæalsdkjfoæjasdlkfjfdælasdk
dsfgdfsgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdf
Avatar billede hotpop Novice
13. august 2001 - 22:48 #41
FKSGFDSGFSKDFKHGKFJGSDFKSDGKFKFGGSKKAKFKASGKFGSKAFGKASGKKGKGkksædgæsdjgæsjdægjsædjgæsjdægsdgælsdjgggggggælsdggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggææææææææææææææææææææææææææææcccccccccccccccmmmmmmmmmmkddddddddddddiuuuuuuuuusajfæasæfdæalsfæa fsjdalfksadlkflsadkjflasjlfdjlskjdflkajlkdjflsakjfdlkjdsaælfjsladkfjlæksjadflækjsdlfkjsdlkjflskdajflksdajflksdajflkdjsflækjsdaflæsakjflksdajflæksdjfwoeir0430500273075023750273r ds fesaljpewfpjjalæsjfæjasæasjfa\'a\'a\'¨¨dasådfaøfasmfsafkajslfjpjajasajfapås+0aaaaaaa@£$$$€€{{[[]}| sfdsædsjfdksfljfldsjflkjsdlfjldsjlfjsljkfk)()(/=/(?)(`)=`=?`))(=(//}]$|}£@]@€]@]£@sfsdfæsdæfjæsajflkasjljasljflksajflkfjlkajflakjflksajflaksjflaskjflaskfafjlaskjflaskfjaslfkjalskfjslakjsalfjfpweupåpwåpwåuåuuwupupuweoowtowieoweowowyyyyoweowytoweytweoytweyoiyweoyioiyoiyoioywoeiyoiyoioyyoyoiewyoiyowiyyoiyoiyoiyooyoiyeoyowiyoiyoioyoyoiyoiyoioiooyoiwyoiyteoioewyeoi
Avatar billede exotic Nybegynder
13. august 2001 - 22:48 #42
men sopm sagt den der går mest amok for point!!!
Avatar billede kingguro Nybegynder
13. august 2001 - 22:48 #43
fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk
Avatar billede hotpop Novice
13. august 2001 - 22:48 #44
kan vi få lukket?
Avatar billede kingguro Nybegynder
13. august 2001 - 22:48 #45
fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse
Avatar billede master_nemo Nybegynder
13. august 2001 - 22:49 #46
for to dag siden mødte jeg en AftenGnu(mig selv) der sagde Gnarf!
Jeg blev ført bange men kom mig over det da jeg så hvor stor den var i diameter! ja det lyder utroligt men det er sandt!
Hen på dagen sagde den(mig) at to tredjedele af dens krop var lavet fra en pengvin med lunger, SÅ! blev jeg dog meget bange.. tænk at jan var noget af en tarm elefant.. nejnej, det ture jeg ikke tnke over, så jeg gik bare videre, og lod som om jeg var ligeglad.
DA aftenen så kom(mig) så stdte jeg på den tradjedel en pengvins lunger(AftenGnu, mig) som så sagde at det kunne ikke lade sig gøre!
hvis dette ikke er sandt så sig mit navn på hovedet i en fløjte!

Er det sygt eller hva! :o)

/MN
Avatar billede janvogt Praktikant
13. august 2001 - 22:49 #47
Snup pointene selv! Du er jo syg!
Avatar billede kingguro Nybegynder
13. august 2001 - 22:49 #48
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d
Mine ankler klør for vildt!!!!!!!
d

Avatar billede hotpop Novice
13. august 2001 - 22:50 #49
sådan her:
sdlkfhasdækljfæalsdkjfoæjasdlkfjfdælasdk
dsfgdfsgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfsdlkfhasdækljfæalsdkjfoæjasdlkfjfdælasdk
dsfgdfsgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdf sådan her:
sdlkfhasdækljfæalsdkjfoæjasdlkfjfdælasdk
dsfgdfsgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfsdlkfhasdækljfæalsdkjfoæjasdlkfjfdælasdk
dsfgdfsgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdf sådan her:
sdlkfhasdækljfæalsdkjfoæjasdlkfjfdælasdk
dsfgdfsgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfsdlkfhasdækljfæalsdkjfoæjasdlkfjfdælasdk
dsfgdfsgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdf sådan her:
sdlkfhasdækljfæalsdkjfoæjasdlkfjfdælasdk
dsfgdfsgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfsdlkfhasdækljfæalsdkjfoæjasdlkfjfdælasdk
dsfgdfsgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdf
sådan her:
sdlkfhasdækljfæalsdkjfoæjasdlkfjfdælasdk
dsfgdfsgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfsdlkfhasdækljfæalsdkjfoæjasdlkfjfdælasdk
dsfgdfsgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfgsdfg
Avatar billede exotic Nybegynder
13. august 2001 - 22:50 #50
kingguro du er for vild ....
Avatar billede kingguro Nybegynder
13. august 2001 - 22:51 #51
Jeg har afføring i spande
Avatar billede kingguro Nybegynder
13. august 2001 - 22:51 #52
Mi0n moster er en hest.... Hvem er Jeg????
Avatar billede kingguro Nybegynder
13. august 2001 - 22:52 #53
Jeg vil meget gerne kaldes Ulla!! Med SMAG!!

Avatar billede exotic Nybegynder
13. august 2001 - 22:53 #54
kinguru du må virkeligt have brug for de point værsgo

Håber du så bruger dem fornuftigt (ikke som jeg selv gjorde)

*LOL*

Avatar billede kingguro Nybegynder
13. august 2001 - 22:54 #55
Min forhud kan på en godt dag frembringe hele CATS musicallen, i mol!! Men der er okay, for dens IQ er 1238 hvilket er gennemsnit for en LAMA i brunst?

Avatar billede jokn Nybegynder
13. august 2001 - 22:55 #56
wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%wjyjwyjtyujn47238976n0283bn16+837n6#¤%)(O) 9uCY/() hbdsf=(R\"?)U% BW)UGW?)/F)\"(#&%/\"#)¤?\")%UÆQWOGJÆBÆHWGU%927+29+7937425+UOJÆOGJÆKJjhpty93 74ty9+ugdihdh)#%v
Avatar billede kingguro Nybegynder
13. august 2001 - 22:55 #57
JUBIIIIII

Så har alle mine år på sindesyge hospital ikke været forgæves...

Men mine ankler klør sku stadig *lol*
Avatar billede exotic Nybegynder
13. august 2001 - 22:56 #58
*LOL*

GO for it KINGGURO!!!!!!
Avatar billede kingguro Nybegynder
13. august 2001 - 22:56 #59
Jess min psykolog har også dårlige nerver .....
Avatar billede jokn Nybegynder
13. august 2001 - 23:01 #60
Så er den skid lagt...
eller...
så er den lort skidt....
ej for fanden...

Stille stille
min røv skal spille
en lille melodi
som alle kan li
PRUUUUUT :o)
bææææ pruuur tuuur ruuut ttuuuuuttt fuuuuhhh tiiiih
Avatar billede exotic Nybegynder
13. august 2001 - 23:03 #61
*LOL* desværre er fundet en vinder..

-----------> KINGGURO <-----------
Avatar billede jelzin101 Praktikant
13. august 2001 - 23:04 #62
Jeg har, klædt i gullash, stjålet og afbrændt gudernes pagt med menneskene.

-Svend Åge Madsen.
Avatar billede euroman28 Nybegynder
13. august 2001 - 23:27 #63
Spamming er uopfindsomt...med kingguro første svar var sgu\' sygt...navnet taler iøvrigt også for sig selv..haha

Kingguro er den type de barber bollerne, stopper en paraply op i røven, stikker hoved ud af vinduet og beskylder folk for at lave et komplet mod han med tanken om at stjælen hans morgenburger.
Avatar billede euroman28 Nybegynder
13. august 2001 - 23:32 #64
HAHAHAHA..jeg læste lige det andet indlæg kingguro havde kommenteret...total grineren.

Kingguro...du gør mig sgu\' bange, håber ikke vi er relateret på nogen måde..skriv en bog du har fantasien til det.
Avatar billede kingguro Nybegynder
16. august 2001 - 22:38 #65
Mine testikler er igang med at skrive en børnebog med påskesange på 230 sprog, så der bliver noget for den kresne jordmor... Har i iøvrigt set en hummer danse ElectricBooky under en limbøstang iført en stram kjole af døde fåretestikler...??? Det har jeg og jeg slikkede på de små sataner i timer (En svag bismag af Mor).... Vi kalde hende testikelmor fordi hun havde.............. Mange hemorider, men dem åd jeg også ...

JEG HAR STIVE BEYSTVORTER, FOR SJOV!!!

Hygge. Jeg skal befrugte 213489 virile kaniner fra Esbjerg..... Jeg har gener fra alle dyr i verden efter at have knippet med gamle Noa (Han kede sig jo på sin båd, sammen med alle sine dyr.. Det ene føre jo til det andet)

HUSK.... At katoffelmos er ikke vanedannede, JEG GENTAGER KATOFFELMOS ER IKKE VANEDANNEDE.. medmindre du smøre det på in pik. hmmmmm :). Det gør så godt.